fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 30383
    تاریخ انتشار : 2 مرداد 1392 11:19
    تعداد بازدید : 580

    بيش از يك ميليون فقره كالا در سه ماه نخست امسال توسط پست جابه جا شد

    به گفته مديرعامل شركت پست، بيش از يك ميليون فقره كالا در سه ماهه نخست امسال از طريق اين شركت جابه جا شده است.

    ايرنا- محمدحسن كرباسيان ضمن مطلوب خواندن عملكرد شركت پست افزود: با برنامه‌ريزي صورت گرفته افزايش ظرفيت اين رقم تا ۱۵ برابر وجود دارد.
    كرباسيان گفت: امور شركت پست براساس برنامه پيش‌بيني شده انجام مي‌شود و در سال گذشته مطابق برنامه فعاليت‌هاي مدوني انجام شد.
    وي ابراز اميدواري كرد با همت و همدلي مسوولان و كاركنان پستي عملكرد امسال پست نيز چون سال گذشته رضايت‌بخش باشد.

    كيفيت، بهره‌وري و ذي‌نفعان، حلال مشكلات شبكه پستي
    كرباسيان با اشاره به اينكه عوامل زيادي در پيشبرد امور پستي دخالت دارند كيفيت، بهره‌وري و ذي‌نفعان را به عنوان حلال مشكلات شبكه معرفي كرد. بر همين اساس شعار امسال كيفيت فراگير، ارتقاي بهره‌‌وري و رضايت‌مندي ذي‌نفعان تعيين شد كه همه همكاران و فعالان اين حوزه بايد اين موضوع را سرلوحه كار خود قرار دهند.
    رييس هيات مديره شركت پست در ادامه گفت: فعاليت‌هاي بسياري در زمينه ارتقاي كيفيت خدمات پستي صورت گرفته اما لازم است همواره با تقويت اين بخش رضايت مردم جلب شود.
    وي گفت: اندازه‌گيري شاخص‌ها بر اساس پارامترهاي موجود و الكترونيكي شدن گزارش‌گيري مرسولات ثبتي در تعيين ميزان كيفيت خدمات به صورت كمي موثر است كه در اين راستا دستگاه‌هاي PDA كه در اختيار نامه‌‌رسان‌هاي برخي استان‌ها قرار گرفته كمك شاياني به سنجش شاخص‌ها كرده و ديگر سليقه‌ و نظر شخصي در اين امر دخالت ندارد و مي‌توان با عدد و رقم، كيفيت را مورد ارزيابي قرار داد.
    كرباسيان افزود: در دو سال اخير توانستيم ميزان كيفيت اين بخش را تا حدود ۹۵ درصد برسانيم و در مجموع كيفيت حوزه بين‌الملل به استانداردها نزديك‌‌تر از بخش داخلي است.

    آموزش دو هزار نيروي شركت پست
    كرباسيان آموزش نيروي انساني شبكه پستي را بسيار مهم و اساسي دانست و در اين خصوص گفت: تاكنون بيش از دو هزار نفر در مركز آموزش علمي، كاربردي پست آموزش ديده‌ و يا در حال آموزش هستند كه تداوم آن به ارتقاي كيفي فعاليت‌ها و افزايش بهره‌وري منجر خواهد شد.

    جابه‌جايي ۸۴۲ ميليون مرسوله پستي در كشور
    مديرعامل شركت پست از جابه‌جايي ۸۴۲ ميليون مرسوله پستي در سال گذشته خبر داد و گفت: اين آمار در سال ۹۰، افزون بر ۸۱۰ ميليون مرسوله بود.
    وي با مطلوب خواندن ارايه خدمات پستي به مشتريان افزود: در سايه فناوري‌هاي نوين الكترونيكي دقت شبكه پستي كشور در مقايسه با سال‌هاي پيش افزايش يافته و در زمينه كنترل خدمات پستي در ۹ استان بزرگ كشور دستگاه PDA راه‌اندازي شده، انتظار مي‌رود در آينده نزديك اين طرح به سراسر كشور تسري يابد.
    كرباسيان گفت: شركت پست ايران با ارايه خدمات نوين و همسو با شبكه پست بين‌المللي، توان رقابت با خدمات پستي كشورهاي ديگر
    را نيز دارد.
    رييس هيات مديره و مديرعامل در ادامه با بيان اينكه پورتال شركت پست به عنوان درگاه معرفي خدمات پستي به شمار مي‌رود، گفت: كاربران و مشتريان مي‌توانند با مراجعه به اين وبگاه از آخرين اخبار و اطلاعات در زمينه سرويس‌هاي پستي مطلع شوند.
    وي افزود: شركت پست همواره كوشيده است زيرساخت‌هاي لازم و مناسب را به منظور گسترش اطلاع‌رساني الكترونيكي و تسهيل ارتباط با هم‌وطنان فراهم ساخته و تحقق دولت الكترونيك را در اين بخش عينيت بخشد.
    كرباسيان قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي پورتال شركت را مناسب ارزيابي كرد و گفت: كسب رتبه‌هاي برتر اين پورتال در جشنواره‌هاي ارزيابي وبگاه‌هاي دولتي و دومين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي و بازديد روزانه بيش از هفتاد هزار كاربر دليلي بر اين مدعاست.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :