fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 3104
    تاریخ انتشار : 21 آبان 1390 11:9
    تعداد بازدید : 416

    صفحات تجاری پلاس

    گوگل به تازگی از امکان جدید صفحات گوگل پلاس رونمایی کرده است. این امکان جدید که امروز از طریق وبلاگ رسمی گوگل اعلام شده به منظور ارتباط بیشتر کاربران با شرکت ها و یا برند های محبوب است.

    تمام کسب‌وکارها و یا افراد برای ارتباط بیشتر با مشتریان و طرفدارا ن خود قادر خواهند بود تا با ایجاد حساب کاربری از این امکان استفاده کنند. حتی کاربران امکان ارتباط تماس ویدیویی با مسوولان هر صفحه را خواهند داشت. این صفحات مطمئنا به منظور جذب مخاطب و منافع اقتصادی این شبکه اجتماعی است. تنها کافی است بدانید که فیس‌بوک از این صفحات تبلیغاتی که توسط کاربران پسندیده (Like) می‌شود سالیانه مبلغی نزدیک به 6/1 میلیارد دلار درآمد کسب می‌کند.ویژگی بارزی که صفحات گوگل پلاس را از صفحات فیس‌بوکی متمایز خواهد کرد امکان جست‌وجوی این صفحات در موتور جست‌و‌جوی گوگل است. این ویژگی که ارتباط مستقیم نام دارد دو روش برای استفاده خواهد داشت؛ اولین روش جست‌وجوی مستقیم در گوگل است که تفاوت چندانی با جست‌وجوی صفحات فیس‌بوک ندارد و اما روش دوم که کاملا جدید و پیشرفته است، به شما امکان جست‌و‌جوی دقیق‌تری را ارایه می‌دهد. برای این کار به ابتدای کلمه و یا برند مورد نظر + را اضافه کنید، در نتیجه گوگل شما را به صفحه مورد نظر در گوگل پلاس ارجاع خواهد داد. البته تاکنون تنها برندهای تویوتا، پپسی و گوگل از این امکان بهره برده‌اند اما ویک گوندوترا، جانشین ارشد بخش مهندسی گوگل قول صفحات بیشتری که از ارتباط مستقیم بهره خواهند برد را داده است. قابلیتی که فیس‌بوک مدت‌ها از آن بی‌بهره خواهد بود.صفحات پلاس هرچند در مقابل صفحات فیس‌بوک خیلی دیر پا به عرصه گذاشتند اما همچنان به داغ شدن رقابت این دو شبکه اجتماعی کمک می کنند و تنها، پاسخ کاربران پیروز نهایی را مشخص خواهد کرد.
    منبع: Weblogina.com


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :