آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 32661
تاریخ انتشار : 5 شهریور 1392 12:9
تعداد بازدید : 513

چهار پروژه از برنامه تحول شرکت مخابرات اجرایی شد

مدیر برنامه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران گفت: با تشکیل شرکت ارتباطات ثابت و ابلاغ ساختار جدید شرکت مخابرات ایران و تبدیل آن به شرکت مادر تخصصی (هلدینگ)، برنامه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران وارد مرحله جدیدی شد.

 

خبرگزاری تسنیم- بابک تراکمه مجموع چشم‌انداز و هفت حوزه‌ تمرکز و چهل هدف و شاخص‌هایی که با آنها مرتبط است را استراتژی شرکت نامید و گفت: نخستین قدم در اجرای استراتژی، استقرار مدل عملیاتی است که در حال حاضر به خوبی شکل گرفته است.
وی مشخص شدن ساختار و ترکیب هیات مدیره شرکت ارتباطات ثابت را، نتایج اجرای برنامه تحول در مخابرات برشمرد و افزود: بعد از این مرحله، دو حوزه هلدینگ و شرکت ارتباطات ثابت باید هم راستا شوند که این امر به عهده حوزه نیروی انسانی است.
او پروژه‌های تغییر و تحول در شرکت مخابرات ایران را سه نوع معرفی کرد و گفت: پروژه‌های استقرار ساختار که بر استقرار افراد و شرح وظایف آنان تمرکز دارد، پروژه‌های راهبردی که برنامه حوزه‌های مختلف را به منظور دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت تعیین می‌کند و پروژه‌های quick win که به برای توسعه فعالیت‌های جاری شکل گرفته‌اند، عناوین این سه نوع است.
مدیر برنامه تغییر و تحول شرکت مخابرات ایران در بیان وظایف هلدینگ و ثابت گفت: هلدینگ مخابرات ایران، وظایف سیاست‌گذاری، تعیین راهبرد کلان و نظارت بر امور شرکت‌های زیرمجموعه را عهده‌دار و اجرایی و عملیاتی شدن این سیاست‌ها نیز بر عهده شرکت ارتباطات ثابت است.
تراکمه از عملیاتی شدن چهار پروژه استراتژی فناوری اطلاعات، استراتژی شبکه، تغییر ساختار شرکت و بازاریابی (business plan) خبر داد و افزود: با پروژه‌های دیگری که در حوزه‌های مالی و منابع انسانی داریم باید بگوییم که از برنامه عقب نیستیم.
دو پروژه استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی شبکه با محوریت همگرایی بین ثابت و سیار در دست اجراست.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :