آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 32783
تاریخ انتشار : 6 شهریور 1392 11:36
تعداد بازدید : 779

افزایش سطح یادگیری در مدارس با بهره گیری از گیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه سطح یادگیری در مدارس کشور با بهره گیری از توان صنعت گیم افزایش می یابد، گفت: بازی های رایانه ای در مدارس می تواند سطح یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد و از این طریق بازی های بومی را باید به دانش آموزان و اولیای مدارس معرفی کرد.

خبرگزاری مهر- جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تولیدات به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر باید متناسب با نیاز بازار و علایق مخاطبان عرضه شود، گفت: تولیدات ایرانی به خصوص در حوزه فرهنگی نظیر گیم از توان رقابت با نمونه‌های خارجی برخوردار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه برای تولید کالای فرهنگی نظیر بازی‌های رایانه‌ای اختصاص بودجه و سرمایه مناسب ضروری است، افزود: با فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری اصولی می‌توان تولید استاندارد در بازار عرضه و مخاطب را جذب کرد.
کوچکی‌نژاد افزود: بازی‌های رایانه‌ای در ردیف تولیداتی قرار دارد که به طور مستقیم با عرضه و تقاضا مرتبط است پس باید این روند هم‌خوانی داشته باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بازی‌های رایانه‌ای در مدارس می‌تواند سطح یادگیری دانش‌آموزان را افزایش دهد و از این طریق بازی‌های بومی را به آنها معرفی کرد. بر این اساس آموزش و پرورش باید در این زمینه تحرک بیشتری از خود نشان دهد.
کوچکی‌نژاد افزود: زمانی که دانش‌آموزان از بازی‌های بومی استفاده کنند، می‌توانند ایده‌های خود را در اختیار بازی‌سازان قرار دهند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: بازی‌های خارجی بعد از تولید در مدت زمان کوتاهی در بازار عرضه می‌شود در حالی که زمان زیادی تا مرحله توزیع بازی‌های بومی در بازار مصرف صرف می‌شود.
وی از پیشرفت صنعت گیم در کشور ابزار امیدواری کرد و گفت: سطح بازی‌های داخلی باید به حدی برسد که کودکان و نوجوانان استفاده از این نوع محصولات را به آثار خارجی
ترجیح دهند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :