آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 32794
تاریخ انتشار : 6 شهریور 1392 11:50
تعداد بازدید : 572

رگولاتوری پایان هر ماه اپراتور برتر را معرفی می کند

در نتیجه رقابت سخت بین اپراتورهای موبایل کشور، نخستین بار که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات بهترین اپراتور را اعلام کرد با انتقادهای سختی مواجه شد؛ اما اکنون که سختی بار اول گذشته، اعلام شده که هر ماه بهترین اپراتور اعلام می شود.

فناوران- خرداد ماه امسال بود که پس از برگزاری جشنواره «فاوا» که بهترین اپراتورهای فعال در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در آن معرفی نشدند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دو هفته پس از برگزاری این جشنواره بدون اشاره به دلایل معرفی نشدن اپراتور برتر در جشنواره فاوا اقدام به معرفی بهترین اپراتور تلفن همراه کرد که به دلیل نامشخص بودن شاخص‌های ارزیابی انتقادات بسیاری به دنبال داشت.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ارزیابی ماهانه اپراتورهای ارتباطی گفت: ارزیابی کیفیت سرویس‌های اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت ماهیانه انجام و نتایج ارزیابی در پایان هر ماه از سوی رگولاتوری اعلام می‌شود.
محمدعلی فرقانی افزود: نتایج نخستین دوره ارزیابی در پایان مهر ماه اعلام می‌شود و تا آن زمان اپراتورها فرصت دارند کیفیت سرویس‌های خود را ارتقا دهند.وی درباره شاخص‌های ارزیابی اپراتورها گفت: کیفیت سرویس، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، کیفیت پوشش‌دهی، انجام تعهدات توسعه و اجرا، عملکرد شبکه، رضایت‌مندی مشتریان و غیره از جمله شاخص‌هایی است که اپراتورهای تلفن همراه و سرویس‌های فناوری اطلاعات براساس آن ارزیابی می‌شوند.وی افزود: این ارزیابی به منظور نظارت بهینه بر سرویس‌دهی اپراتورها، ایجاد رقابت و افزایش کیفیت سرویس‌دهی و پاسخگویی به موقع و شفاف به شکایات مردم در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام می‌شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :