آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 33260
تاریخ انتشار : 18 شهریور 1392 10:52
تعداد بازدید : 423

شاخص های ارزیابی اپراتورها اعلام شد

به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري، عملكرد اپراتورهاي سرويس هاي ارتباطي براساس شاخص هاي كيفيت مكالمه، ميزان مكالمات موفقيت آميز، ميزان مكالمات موفق در حين حركت، ميزان قطع مكالمات و خدمات انتقال داده (GPRS) به صورت ماهانه ارزيابي مي شود.

روابط عمومي سازمان رگولاتوری- حسن رضواني گفت: در اين شاخص‌ها، وضعيت كلي اپراتورهاي تلفن سيار، به صورت سراسري (كشوري)، استاني و شهرهاي مراكز استان‌ها به طور جداگانه مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفته و اعلام مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه اين شاخص‌ها برگرفته از شاخص‌هاي مصوبه 119 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است، افزود: نتايج نخستين ارزيابي اپراتورها، پايان مهرماه از سوي رگولاتوري اعلام مي‌شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :