آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 35234
تاریخ انتشار : 17 مهر 1392 10:47
تعداد بازدید : 844

مایکروسافت نسخه آنلاین راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را به روز کرد

شرکت مایکروسافت عرضه خدمات آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری 2013 CRM Online را آغاز کرده است.

همکاران سیستم- به گزارش وب‌سایت zdnet، شرکت مایکروسافت خدمات آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری خود را روانه بازار کرده است و قرار است نسخه‏‌های نرم‌‏افزاری تحت ویندوز ۸ و تحت آیپد آن را نیز تا اواخر همین ماه عرضه کند. راهکار آنلاین عرضه‏‌شده یکی از مجموعه راهکارهای دینامیک مایکروسافت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری است که نام اریون (Orion) برای آن انتخاب
شده است.
براساس این گزارش، عرضه راهکار سی آر‌ ام آنلاین یکی از بزرگ‌ترین به‌‏روزرسانی‏‌های مجموعه دینامیک سی آر‌ ام مایکروسافت از سال ۲۰۱۱ به بعد است. شرکت مایکروسافت این راهکار را هفته گذشته در پایگاه‏‌های داده خود که در کشورهای آسیایی حوزه اقیانوس آرام مستقر شده‌‏اند، عرضه کرده بود. عرضه این راهکار از طریق پایگاه‌‏های مستقر در اروپا و آفریقا نیز از هفتم اکتبر آغاز
شده است.
مقامات مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بودند که راهکار اوریون از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۳ روانه بازار خواهد شد. حالا این شرکت دستورالعمل استفاده از این راهکار را در قالب یک فایل ۱۹ صفحه‌‏ای در دسترس کاربران خود قرار داده
است.
در این دستورالعمل، رابط کاربری این راهکار که مبتنی بر فناوری صفحه لمسی است، مورد تاکید قرار گرفته است. یکپارچگی با راهکارهای یامر، لینک و اسکایپ نیز از جمله دیگر ویژگی‏‌های راهکار مدیریت ارتباط با مشتری اریون است.
شرکت مایکروسافت تصمیم دارد پس از عرضه اریون، دو نسخه به‌روز شده دیگر از این راهکار را هم روانه بازار کند. این دو نسخه به ترتیب لئو (Leo) و وگا (Vega) نام دارند.
بنا بر اعلام این شرکت، کسب و کارهای علاقه‏‌مند در حال حاضر می‌‏توانند با ثبت‌نام در پایگاه این خدمات، یک ماه به صورت رایگان از آن استفاده
کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :