آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 35410
تاریخ انتشار : 20 مهر 1392 12:8
تعداد بازدید : 674

توییتر از فیس بوک جلو افتاد

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که توییتر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی بین نوجوانان آمریکایی است و محبوبیت آن از فیس بوک پیشی گرفته است.

ایسنا- براساس این نظرسنجی، نوجوانان آمریکایی با استفاده از توییتر اولویت‌های خود را به‌روز کرده‌اند، در حالی که شاید کمتر دکمه لایک شبکه اجتماعی فیس‌بوک را زده باشند.
نتایج تحقیقات شرکت مالی Piper Jaffray از نوجوانان آمریکایی حاکی از آن است که 26 درصد از آنها توییتر را مهم‌ترین شبکه اجتماعی قلمداد می‌کنند و فقط 23 درصد از نوجوانان از شبکه اجتماعی فیس‌بوک استفاده می‌کنند؛ این رقم در مقایسه با سال گذشته 10 درصد کمتر است.
این یافته‌ها حدود یک هفته پس از آن منتشر شده‌اند که توییتر اعلام کرد قصد دارد یک میلیارد دلار از سهام خود را به صورت عمومی عرضه کند، امری که از رشد قابل توجه این شرکت حکایت می‌کند.
توییتر هم‌اکنون 218 میلیون کاربر فعال و سال گذشته درآمدی معادل 316 میلیون دلار داشت.
اما جین مونستر، تحلیل‌گر ارشد شرکتPiper Jaffray می‌گوید که فیس‌بوک هنوز یکی از موفق‌ترین تارنماهای شبکه اجتماعی است و با خرید هوشمندانه اینستاگرام هنوز تا حد زیادی یکی از بهترین ابزارهای تبادل عکس و به اشتراک گذاشتن کلیپ‌های ویدیویی محسوب می‌شود.
وی می‌گوید: اینستاگرام نقش مهمی در تبادل عکس و ویدیو برای فیس‌بوک داشت و احتمالا یکی از بهترین راه‌ها برای ارتباط با فیس‌بوک محسوب می‌شود.
توییتر و فیس‌بوک و اینستاگرام هنوز در مقایسه با سایر تارنماهای شبکه‌های اجتماعی بین نوجوانان آمریکایی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هستند.
کمتر از 10 درصد نوجوانان آمریکایی از تامبلر، گوگل پلاس و یا تارنماهای دیگر استفاده می‌کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :