fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 37316
    تاریخ انتشار : 13 آبان 1392 11:17
    تعداد بازدید : 496

    ۴۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی ویندوز در تعطیلات کریسمس

    مایکروسافت قصد دارد برای بازاریابی سیستم عامل ویندوز در فصل تعطیلات کریسمس ۴۰۰ میلیون دلار هزینه کند.

    خبرگزاری فارس- سامسونگ در کریسمس سال گذشته میلادی تنها ۲۴۱ میلیون دلار برای تبلیغ ویندوز هزینه کرده بود و در شرایط دشوار اقتصادی فعلی قصد دارد که این هزینه را دو برابر کند. از این رقم ۱۳۱ میلیون دلار صرف تبلیغات برای مشتریان حقیقی و ۲۷۴ میلیون دلار صرف هزینه برای بازاریابی به روش سنتی و دیگر مخارج عملیاتی خواهد شد. در حالی که برخی کارشناسان صرف چنین هزینه‌هایی را زیاده‌روی می‌دانند، عده‌ای دیگر معتقدند با توجه به اهداف از پیش تعیین شده مایکروسافت بودجه اختصاص یافته منطقی به نظر می‌رسد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :