آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 38447
تاریخ انتشار : 28 آبان 1392 10:41
تعداد بازدید : 634

کتاب «بازاریابی الکترونیکی» منتشر شد

کتاب بازاریابی الکترونیکی با محورهایی همچون ساختار طرح بازاریابی، جایگاه تجارت الکترونیکی و روند تجارت الکترونیکی در جهان منتشر شد.

ایسنا- این کتاب با تالیف و گردآوری محمدرضا حقیقی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر علوم ارتباطات و دکتر مهرداد سرفرازی با مقدمه پروفسور احمد روستا در 134 صفحه با شمارگان یکهزار نسخه و قیمت یکهزار و 1000 تومان توسط انتشارات مشق شب (انتشارات تخصصی کتاب‌های ارتباطات) منتشر شده است. پرفسور کمالی‌پور، مطالعه این کتاب را به همه استادان، دانشجویان و پژوهشگران توصیه کرده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :