آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 3992
تاریخ انتشار : 27 آذر 1390 9:44
تعداد بازدید : 441

معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات:

تمام اپراتورها ملزم به انعقاد قرارداد سطح سرويس هستند

به گفته معاون سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تمامي اپراتورها به انعقاد قرارداد ارایه خدمات به يكديگر و به كاربران در چارچوب موافقت نامه هاي سطح خدمات (SLA) ملزم هستند.

ایسنا- حسن رضواني با بیان این مطلب افزود: كميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات به‌ منظور شفاف‌سازي كيفيت ارایه خدمات در شبكه ارتباطات داده‌ها و رعايت حقوق مشتريان، ضوابط و چارچوب موافقت‌نامه‌هاي سطح خدمات (SLA) را تصويب كرده است.
وي گفت: براساس اين مصوبه و با توجه به اعلام آمادگي شركت ارتباطات زيرساخت و شركت مخابرات ايران براي انعقاد قرارداد سطح سرويس با مشتريان خود، همه اپراتورها ملزم هستند قرارداد ارایه خدمات به يكديگر و به كاربران را در قالب مصوبه كميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات منعقد كنند.
گفتنی است شركت ارتباطات زيرساخت از ابتداي ماه جاري براي خدمات اينترنت، MPLS/ VPN و اينترانت، تفاهم‌نامه سطح خدمات ارايه مي‌دهد و شركت بر اساس مصوبه كميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات، اين خدمات را در چهار سطح الماس با ضريب دسترسي 9/99 درصد، سطح طلا با ضريب دسترسي 5/99 درصد، سطح نقره با ضريب دسترسي 99 درصد و سطح برنز با ضريب دسترسي 98 درصد به مشتريانش واگذار مي‌كند.
حسن شاهي، معاون بهره‌برداري و مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت هم در اين باره گفت: در صورتي كه مشتريان شركت ارتباطات زيرساخت هيچ موافقت‌نامه سطح خدماتي از زيرساخت درخواست نكنند، از سطح خدمات برنز بهره‌مند مي‌شوند، علاوه بر اين شركت ارتباطات زيرساخت به‌منظور پاسخگويي به مشتريانش به ايجاد مركز پاسخگويي شبانه‌روزي اقدام مي‌كند تا به‌صورت تمام وقت پاسخگوي مسايل و مشكلات مشتريان زيرساخت باشند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :