آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 4008
تاریخ انتشار : 27 آذر 1390 10:19
تعداد بازدید : 461

حکمرانی نوکیا در بازار هند

در حالی که نوکیا در بسیاری از بازارهای جهانی سهم زیادی از دست داده و میزان سهمش از بازار به شدت کاهش یافته، تحقیقات نشان داده که این برند فنلاندی در بازار تلفن همراه هند هنوز هم جایگاه شماره یک را دارد.

موبنا- بنابر گزارش IDC، میزان فروش گوشی تلفن همراه در هند طی سه ماهه سوم سال با 12 درصد رشد نسبت به سه ماهه قبل از آن همراه شد.
بنابر اعلام، در طول سه ماهه سوم سال 2011 در هند 07/47 میلیون دستگاه گوشی به فروش رسید.
میزان فروش گوشی‌های دوسیم‌کارته نیز با رشد 2/25 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال همراه بود.
به این ترتیب میزان فروش گوشی‌های نوکیا با رشد 8/6 درصدی همراه شد، این در حالی است که سامسونگ موفق به افزایش فروش 5 درصدی گوشی‌های هوشمندش شد.
میزان سهم نوکیا در بازار 8/31 درصد برآورد شد، در حالی که سامسونگ با 5/17 درصد سهم در جایگاه دوم قرار گرفت.
گفتنی است در این بازار نوکیا در بخش گوشی‌های هوشمند هنوز هم با 3/35 درصد سهم جایگاه نخست را در اختیار دارد و سامسونگ با 26 درصد رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است.
فروش گوشی‌های هوشمند در هند با افزایش 4/21 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال همراه بوده و فصل به فصل رشد 5/51 درصدی را
تجربه می‌کند.
در بازار سیستم عامل‌ها، سیمبیان در بازار هند حرف اول را می‌زند و آندرویید با رشد فوق العاده‌ای در جایگاه بعدی قرار گرفته، اما پلات‌فورم iOS اپل با سهم 09/3 درصدی در رتبه سوم بازار سیستم عامل‌های موبایلی هند قرار گرفته است.
در این بازار، برندهای چینی و هندی Spice و MAXX به ترتیب با 1/34 و 5/10 درصد سهم، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده‌اند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :