آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 41363
تاریخ انتشار : 8 دی 1392 12:4
تعداد بازدید : 891

دو سوم بریتانیایی ها ادعا می کنند که گیمرند

براساس تحقیقات، دو سوم بریتانیایی ها ادعا می کنند که گیمر هستند. این در حالی است که هر بریتانیایی به طور متوسط دو ساعت و نیم از هفته خود را مشغول بازی های ویدیویی است و از هر 10 نفر بریتانیایی یک نفر هفت ساعت از هفته خود را یعنی یک روز کامل کاری پای کنسول یا کامپیوتر خود و برای این بازی ها صرف می کند.

فناوران- براساس پژوهشی که نتایج آن را تلگراف منتشر کرده، از هر پنج نوجوان انگلیسی، یک نوجوان بعد از شام در خانه شروع به بازی رایانه‌ای می‌کند و تا قبل از خواب همچنان به بازی می‌پردازد. جوانان 18 تا 24 سال گروهی هستند که بیشتر جذب بازی‌های ویدیویی می‌شوند و در واقع این گروه بیشترین طرفداران این بازی‌ها به شمار می‌آیند.  جالب‌تر اینجاست که یک سری بریتانیایی عشق بازی هستند که بالاتر از 55 سال سن دارند. این افراد به طور متوسط دو ساعت در هفته را مشغول بازی کردن در پلات فورم‌های مختلف هستند.
با این اوصاف به نظر می‌رسد که بازی کردن آن تصویر بدی را که قبلا داشت و براساس آن، همه گیمرها را به چشم دیوانه‌های زنجیر شده به کامپیوتر یا کنسول می‌دیدند، عوض شده و هم اکنون خیلی‌ها از این که بگویند گیمر هستند، ابایی ندارند؛ چنان که یک سوم بریتانیایی‌ها خودشان ادعا می‌کنند که گیمر هستند. جالب‌تر اینکه یک سوم این گیمرهای بریتانیایی علاقه خود به بازی‌های ویدیویی را در بخش سرگرمی‌پروفایل شان در شبکه‌های اجتماعی به صورت علنی قید می‌کنند.  در میان مردان و زنان نیز دیده می‌شود که مردان دو برابر بیشتر از زنان دوست دارند که بازی کردن را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود در رزومه کاری شان قرار دهند. اما نیمی‌از زنان گیمر اعلام کرده‌اند که هیچگاه بازی کردن را جزو مهارت‌های خود در رزومه شان ذکر نمی‌کنند. در عوض، زنان گیمر بیشتر از مردان خود را مشتاق و حرفه‌‌ای بازی‌های ویدیویی معرفی می‌کنند.
دیوید رابرتون، نائب رییس بخش بازاریابی Turtle Beach، شرکتی که این تحقیقات را انجام داده می‌گوید: بر اساس تحقیقات ما، بریتانیایی‌ها بیشتر بازی ویدیویی می‌خرند تا جواهرات و اسباب بازی!
وی می‌افزاید: با پیشرفته شدن گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های بسیاری که برای این ابزارها در دسترس است، جای شکی باقی نمی‌ماند که افراد بیشتری جذب بازی شوند و به جرگه گیمرها بپیوندند. با نگاهی اجمالی به دور و اطراف مان نیز می‌بینیم که مردم در هر جایی که هستند – چه در کافی شاپ و چه در اتوبوس- با گوشی‌های خود در حال بازی کردند هستند. در واقع بازی‌ها به بخشی از زندگی روزمره مان تبدیل شده اند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :