آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 42306
تاریخ انتشار : 22 دی 1392 11:23
تعداد بازدید : 495

فیس بوک عقب نشینی کرد

شکایت کاربران از فیس بوک به دلیل انتشار پست های تبلیغاتی منجر به شکایت کاربران و پرداخت غرامت ۲۰ میلیون دلاری شد و فیس بوک به این نتیجه رسید که ضرر این شیوه تبلیغاتی بیش از نفع آن است و در نهایت آن را متوقف کرد.

خبرگزاری فارس- کاربرانی که از مشاهده پست‌های تبلیغاتی مورد حمایت فیس بوک در این سایت خسته شده بودند از این پس می‌توانند نفس راحتی بکشند. از این پس دیگر چنین پست‌ها و محتوایی برای کاربران ارسال نمی‌شود و قرار است این رویه از نهم آوریل به طور کامل متوقف شود. فیس بوک از سال 2011 با هدف افزایش درآمد خود ارسال تبلیغات در قالب پست‌های مورد حمایت را آغاز کرد. تلاش‌های فیس بوک برای هر چه بیشتر در معرض دید قرار دادن این پست‌ها اعتراض شدید بسیاری از کاربران را موجب شد. محتوای یاد شده در لابلای فعالیت دوستان هر کاربر و یا در قالب صفحات لایک زده شده توسط آنها به نمایش درمی‌آمدند و تصور می‌شد این ایده بیشتر از آگهی‌های مستقیم مورد استقبال قرار خواهد گرفت.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :