fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 43700
    تاریخ انتشار : 9 بهمن 1392 11:23
    تعداد بازدید : 941

    مزاحمان تلفنی کار اورژانس را مختل کرده اند

    هر روز خبرهای زیادی از مزاحمت های تلفنی منتشر می شود و حتی در مواردی به درگیری و دعوی قضایی نیز کشیده می شود و گویا پایانی ندارد.

    خبرگزاری ایرنا - غلامرضا اکباتان سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: افزون بر 90 درصد از تماس‌های تلفنی روزانه با مرکز 115 استان مزاحمت است و طبق گزارش‌های دریافتی، اوج مزاحمت‌های تلفنی با این مرکز حیاتی پس از ساعت با تعطیلی مدارس است.
    وی اضافه کرد: بیشترین تماس‌های تلفنی مزاحم از طریق کیوسک‌های مخابراتی سطح شهر و نیز شماره‌های ایرانسل صورت می‌گیرد.
    به گفته اکباتان، مزاحمت‌های تلفنی با مرکز 115 استان موجب شده تا کارکنان این مرکز برای خدمات رسانی به بیماران و تماس گیرندگان اصلی با مشکل مواجه شوند.
    وی افزود: علاوه بر آن تماس‌های مکرر مزاحمتی با این مرکز باعث شده تشخیص تماس ضروری از مزاحمان دشوار شده و ما مجبور به اعزام مکرر نیرو برای این تماس‌ها باشیم، که احتمال درست نبودن آن زیاد است.
    سرپرست مرکز 115 خراسان شمالی گفت: براساس آخرین آمار از حدود 70 هزار تماسی که با مرکز 115 استان گرفته شده، بیش از 90 درصد مزاحمتی بوده که با این وجود نیروهای ما به نشانی‌های ارایه شده اعزام
    شده اند.
    اکباتان افزود: مرکز 115 استان برخی از شماره‌های مزاحمان را که تکراری بوده به دستگاه قضایی ارایه داده تا با مزاحمان برخورد شود.
    وی به مزاحمان تلفنی توصیه کرد برای جلوگیری از به خطر افتادن جان دیگر شهروندان از تلفن‌های دروغین با این مرکز خودداری کرده و سرگرمی‌دیگری برای خود بیابند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :