fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 4652
    تاریخ انتشار : 13 دی 1390 10:39
    تعداد بازدید : 478

    مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران:

    بازار وسیعی برای اپراتور سوم وجود دارد

    تاخیر در ورود اپراتور سوم تلفن همراه قابل پیش بینی بود چون ورود به فضای جدید موانعی نیز دارد و این در حالی است که فضای کسب و کار پیش روی این اپراتور به دلیل ارایه خدمات متفاوت و تنوع قابل تعریف سطح کاربری، بازار هدف مناسبی را نیز برای آن فراهم می سازد و این نکته ای است که به دلیل تنوع خدمات به طور کلی شامل اپراتورهای تلفن همراه می شود.

    ستاد خبری دومین کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه - داوود زارعیان، مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران افزود: تنوع و تفاوت‌های ارایه خدمات از سوی اپراتورهای تلفن همراه رقابت‌های سالم و خوبی را برای آنها ایجاد کرده و با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور هر اپراتوری نیازی متفاوت از مشترکان خود را برآورده خواهد کرد.
    وی افزود: بنابراین با وجود تاخیر در ورود اپراتور سوم تلفن همراه، بازار قابل ملاحظه‌ای در پیش روی این اپراتور خواهد بود البته که ورود به فضای جدید با موانعی همراه است که این اپراتور نیز از آن مستثنا نخواهد بود.زارعیان گفت: روند افزایش ضریب نفوذ و رقابت اپراتورهای اول و دوم فضایی را به سرعت پشت سر گذاشت که فشار افکار عمومی و نیاز کاربران آن را همراهی کرد.وی بیان کرد: این شرایطی است که اکنون اپراتور سوم را با فضایی روبه رو کرده که فشار افکار عمومی حاکم بر آن کمتر از قبل است اما بازار و جذب مخاطبان با این توصیف مشکل‌تر و بنابراین با وجود بستر مناسب فرهنگی و فناوری در حوزه تلفن همراه در کشور این اپراتور برای جذب بازار راه نسبتا دشواری در پیش دارد.مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه مخابرات ایران در نخستین دوره کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه در اسفند سال گذشته حضوری فعال داشت با اشاره به اینکه کار فرهنگی در حوزه تلفن همراه و کاربری‌های آن و معرفی کاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه بیش از هر زمان دیگر ضروری است، گفت: اگر کنفرانس‌های مختلفی که در حوزه کاربردهای ارتباطات و تلفن همراه برگزار می‌شوند به خصوص دومین کنفرانس بین‌المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه با برنامه‌ریزی مناسب همراه شده و ساختار کاملا علمی آن نیز رعایت شود از اهمیت زیادی برخوردار است.
    زارعیان افزود: باید کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات را در جامعه بیشتر و مناسب‌تر کنیم.
    روابط عمومی همراه یکی از پرکاربردترین مقوله‌های موبایل ICT است که از جنبه علم روابط عمومی نیز در دنیای امروز با توجه به افزایش کاربری و ضریب نفوذ تلفن همراه جایگاه مهمی دارد.استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 90 گفت: در حال حاضر سرعت انتشار اطلاعات بسیار بالاست به گونه‌ای که مخاطبان روابط عمومی‌ها و شهروندان برای کسب اطلاعات، دیگر نمی‌توانند زمانی را مقابل تلویزیون یا برای یافتن اطلاعات از مجرای رسانه‌های دیداری و شنیداری یا به صورت‌های سنتی‌تر بگذرانند بلکه حتی در میان فناوری‌های موجود و ابزار روابط عمومی الکترونیک، ابزار همراه و تلفن همراه و بهره‌مندی از اطلاع رسانی تحت موبایل ICT و حرکت به سمت روابط عمومی همراه با توسعه همراه بوده و جای خود را بیش از گذشته در میان جامعه باز خواهد کرد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :