fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 47399
    تاریخ انتشار : 12 اسفند 1392 11:11
    تعداد بازدید : 523

    موبایل مشکل احراز هویت بانکداری الکترونیکی را حل می کند

    مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی گفت: سیر تحولات ارتباطات همراه به قدری سریع است که فرصت نمی دهد فکر کنیم و یا راهبرد طولانی مدت ترسیم کنیم.

    ایرنا- ناصر حکیمی افزود: ابزاری که زمانی لوکس بود، امروز با کمترین قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد که نشانگر سرعت تحولات ارتباطات همراه است.
    مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی، اظهار داشت: خدمات اینترنتی چند سالی است که محدودیت هایی داشته و آن طور که انتظار می رفت کار نمی کند و مهمترین محدودیت در فضای بانکداری اینترنتی موضوع احراز هویت بود.
    حکیمی گفت: با گسترش ارتباطات جامعه امروز انتظار دارد که خدمات از طریق تلفن همراه انجام شود رویکردی که تا چند سال گذشته جدی گرفته نمی شد. وی با اشاره به امکانات گوشی های هوشمند فراتر از اینترنت، افزود: امروزه می توان مساله احراز هویت را از طریق تلفن همراه مرتفع کرد.
    مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی ارتباط از طریق اپ، مشخص کردن موقعیت فرد و نزدیکی این دستگاه به افراد از عمده مواردی است که به این تکنولوژی قابلیت احراز هویت را فراهم کرده است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :