آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 48663
تاریخ انتشار : 26 اسفند 1392 12:45
تعداد بازدید : 1877

عیدانه پرداخت نوین بمناسبت نوروز 93

سالی نوین با پرداخت همراه امن

مدیر عامل پرداخت نوین اعلام کرد: این شرکت در دوره جدید فعالیت خود تامین زیرساخت امن برای توسعه کسب و کار در فضای مجازی را به طور جدی در دستور کار دارد. احمد میردامادی اهداف شرکت پرداخت نوین را ایجاد درآمد پایدار و افزایش یابنده ، ارتقاء جایگاه تجاری شرکت به عنوان بازوی شبکه ی بانکی در حوزه پرداخت الکترونیک و کسب و کار های وابسته و همچنین کمک به تقويت جايگاه بانکداری مجازی و الکترونيکی در عین نوآوری و بهره برداری از سامانه های نوین تکنولوژیک عنوان کرد.

وی گسترش حضور در بازارهای پایه، توجه به پرداخت آفلاین، توسعه سرویس های ارزش افزوده، گسترش کسب و کار همراه (Mobile Business) و ارتقاء زیر ساخت و امنیت را از راهبردهای استراتژیک شرکت برشمرد .
احمد میردامادی در زمینه بازارهای پایه شرکت به انواع پایانه های پرداخت از جمله  POS, ATM, Kiosks, E-Payment Gateways, Cards  اشاره کرد و گفت: شرکت پرداخت نوین در نظر دارد تا با برون سپاری عملیات و ایجاد شراکتهای هم افزا و تمرکز بر مدل هایی که تراکنشهای واقعی و ارزشمند را افزایش می دهد، نفوذ خود در بازارهای پایه را گسترش دهد.  مدیرعامل پرداخت نوین همچنین گفت: استفاده از تجهیزات موجود پرداخت آفلاین مانند کیوسک و ای-تی-ام و انتخاب پایانه های دارای قابلیت شارژ آفلاین به عنوان درگاههای ارائه کننده خدمات شارژ و جذب جریان نقدینگی در دستور کار شرکت قرار دارد  و در همین راستا  استراتژی دوسویه لازم برای سوق دادن کاربران به استفاده مداوم از کارت هایبرید بانکی مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اعتبارات اعطایی در شبکه وفاداری بانکها که بخشی از درآمدهای نهادهای پولی و مالی را تشکیل می دهد، گفت: راهبرد شرکت پرداخت نوین در این زمینه ایجاد شبکه وفاداری هم افزا با عرضه کنندگان خدمات و کالا و ایجاد و افزایش گردش پول و اعتبار در شبکه است.
به گفته میردامادی از دیگر مواردی که در حوزه راهبردهای استراتژیک شرکت پرداخت نوین مورد توجه ویژه است، کسب و کار همراه یا همان Mobile Business می باشد.
وی با بیان اینکه کاربری سامانه های تلفن های همراه و هوشمند در حال گسترش روزافزون است، اظهار داشت: سیر تحول فناوری و ترکیب جمعیتی کشور به گونه ای است که توجه خاصی را به منظور توسعه سامانه های پرداخت همراه یا Mobile Payment  می طلبد به نحوی که می توان پرداخت همراه را اساسی ترین محور حوزه کسب و کار همراه برشمرد.
وی در ادامه به موضوع زیرساخت و ارتقاء امنیت پرداخت و بر لزوم توجه ویژه به افزایش امنیت و محرمانگی در شرایطی که بازار به سرعت در حال تبدیل شدن به بازار الکترونیکی است، تاکید کرد و در ادامه بیان داشت: در این بخش افق نهایی شرکت، استفاده از رایانش ابری است که به تدریج با تکمیل زیرساختها تاثیر جدی و غیر قابل انکاری در حوزه توسعه زیرساخت و ارتقا امنیت دارد.
مدیر عامل پرداخت نوین نوآوری و پیشگامی، رویکرد تعاملی و استفاده از توانهای هم افزا، دانش محوری و وفاداری ، مشتری مداری و رسانه ها، اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ را پنج راهکار اصلی شرکت برشمرد.
وی گفت: توجه به منافع جمعی و دوری از یکسویه نگری در توسعه می تواند به استفاده مناسب از توان شبکه های مکمل منجر شود و در میان مدت گسترش بازار پایدار را ایجاد کند.
نکته مهم دیگری که وی در جهت گسترش این هم افزایی به آنها اشاره کرد تاثیر غیرقابل انکار شبکه شاپرک به عنوان شبکه الکترونیک پرداخت کارت و همچنین قواعد توسعه پول الکترونیک بر برنامه ها و راهبردهای تمام شرکتهای پرداخت الکترونیک بود.
مسلما قوی ترین و موثرترین ابزار جهت نیل به اهداف تدوین شده  استفاده از تیم های دانش محور و وفادار مشارکت کننده و مسئولیت پذیر است که در صورت وجود، می تواند ارزشمندترین سرمایه سازمان باشد و از همین رو یکی از اصلی ترین وظایف شرکت ایجاد و تقویت تیم دانش محور و وفادار است.
میردامادی در ادامه گفت: بی شک در بازار پر رقابت امروز که هر روز در آن رقبای پرقدرتی شکل می گیرند، توجه به جذب مشتری و مهم تر از آن حفظ مشتریان جذب شده از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و از همین روست که مشتری مداری از راهکارهای مورد تاکیدمان است.

زمینه های فعالیت شرکت در حال حاضر :
ارائه راه حل های پرداخت همراه (Mobile Payment)   
ارائه راه حل های پرداخت اینترنتی
پایانه های همراه(Mobile POS)  
کیوسک با قابلیت ارائه پرداخت های شهروندی
خودپرداز  بانکی ( ATM) با قابلیت پشتیبانی پرداخت آفلاین
ارائه راه حل های جامع پرداخت خرد
پاسخگویی و مشاوره از طریق  «مرکز ارتباط نوین»
خدمات 7 × 24 در حوزه ی پرداخت الکترونیک

باشگاه وفاداری نوین
شركت پرداخت نوین، با هدف تکریم مشتریان خود و در راستای دستیابی به اهداف مشتری مدارانه اقدام به تاسیس باشگاه وفاداری نوین نمود. از همین رو باشگاه وفاداری نوین تا کنون طرح های خلاقانه مختلفی را به مرحله اجرا گذاشته است که از این میان می توان به دو  جشنواره اخیر  به نام طرح «باران» و جشنواره «برنا» که با هدف ارتقا کاربرد پایانه های فروشگاهی (POS) برگزار شد ، اشاره کرد.

پرداخت همراه
پرداخت نوین در دور جدید فعالیت خود توجه ویژه ای به استفاده از ابزارهای نوین فناوری پرداخت هم در حوزه نرم افزاری و هم در حوزه سخت افزاری دارد. از همین رو گسترش پرداخت همراه
(Mobile Payment) یکی از راهبردهای اصلی این شرکت است.

مرکز ارتباط نوین
مركز ارتباط نوين، مركز ارتباط با مشتريان است. اين مركز نخستین نقطه تماس مشتري با سازمان بوده و به همين لحاظ با عنوان «سلام مهر» نيز ياد مي شود تا در آغاز سخن با سلامي مهربان و هدفي والا و مشتري مدار و رعايت رضايتمندي وي، او را راهنمايي نمايد.
خدمات مركز ارتباط نوين در قالب فعالیتهای زیر ارائه می شود:
 ارتباط با مشتریان از طریق تلفن، دورنگار، پیامک و پست الکترونیک
  پاسخگویی تلفنی به سوالات، ابهامات و رفع مشکلات
  نظرسنجی، تحلیل نتایج و ارایه گزارشات متنوع
 بازاریابی و فروش تلفنی (Tele Marketing) محصولات و خدمات
  ارایه آموزشهای مورد نیاز مشتری و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان

گام بلند به سوی توسعه تجارت الکترونیک
شرکت پرداخت نوین با افزایش سرمایه به مبلغ پانصد میلیارد ریال، گام بلند دیگری به سوی توسعه فعالیت های خود در حوزه ی تجارت الکترونیک برداشت.
هیات مدیره ی بانک اقتصاد نوین در جلسه 26 بهمن ماه سالجاری خود با افزایش سرمایه ی شرکت  پرداخت نوین به مبلغ پانصد میلیارد ریال موافقت کرد.
این افزایش سرمایه، بر اساس راهبردهای جدید شرکت در جهت توسعه راهکارهای تجارت الکترونیک و گسترش راه حلهای پرداخت الکترونیک به ویژه در حوزه پرداخت همراه (Mobile Payment) صورت گرفت.

ورود سیزده هزار کارتخوان مدرن به شبکه گسترده تحت پوشش
شرکت پرداخت نوین با هدف گسترش فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین فناوری پرداخت الکترونیکی، تعداد سیزده هزار دستگاه کارتخوان مدرن به شبکه گسترده تحت پوشش خود اضافه می کند.
این دستگاهها علاوه بر اینکه ارائه خدمات متنوعی از جمله پرداخت، خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض و همچنین خدمات کارت شهروندی و شارژ کارت بلیت الکترونیک شهر تهران و چندین سرویس متنوع دیگر  را در بسترهای ارتباطی  LAN, Dial UP  و GPRS امکان  پذیر می کنند، به دلیل برخورداری از  استانداردهای امنیتی معتبر، محیط بسیار امنی را  برای مبادلات پولی در اختیار صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک قرار  می دهند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :