آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 49810
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1393 11:35
تعداد بازدید : 468

توضیحات رایتل درباره اشتباه در محاسبه هزینه ها

شماری مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به رقمی که در قبض های آن ها ثبت شده و یا مدت زمانی که شارژ سیم کارت های اعتباری آن ها به پایان می رسد گلایه هایی دارند.
ایسنا- در این میان برخی از مشترکان خطوط اعتباری رایتل از این مساله گلایه دارند که در برخی موارد شارژ آن ها حتی در کمتر از ۲۴ ساعت به پایان می رسد؛ در میان مشترکان دائمی اپراتور سوم نیز گاه برخی افراد از رقم بالای قبض های خود گلایه کرده و از این نکته می گویند که با وجود آنکه بسته های بی نهایت اپراتور سوم را خریداری کرده اند همچنان با قبض هایی با رقم های بالا مواجه می شوند. 
در این زمینه پیگیری مسوولان سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی گویای این بود که در محاسبات این اپراتور خطایی صورت نمی گیرد اما در کل هزینه های استفاده از اینترنت نسل سوم بالاست و بخشی از اعتراض های کاربران ازاین مساله ناشی می شود. 
پیش از این مدیر عامل قبلی اپراتور سوم در پاسخ به سوالی مبنی بر گرانی تعرفه های رایتل این گونه گفته بود که با توجه به بالا بودن سرعت اینترنت رایتل افراد در حین استفاده جذب سرعت بالای آن می شوند و فراموش می کنند چه حجمی مصرف کرده اند. اما این روز ها مدیر عامل جدید نظری متفاوت در این زمینه دارد. 
مجید صدری در پاسخ به این سوال که بروز اشتباه در محاسبه قبوض رایتل را تایید می کند یا خیر؟ اظهار کرد: هر سیستم گاه با اشتباهاتی مواجه می شود اما اگر کاربری با چنین مشکلی مواجه شد می تواند مساله را به ما انعکاس دهد تا ما آن را پیگیری کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: در این میان اگر اجحافی صورت گرفته باشد و هزینه ای به صورت اضافه از کاربران دریافت شده باشد قطعا آن هزینه به کاربر بازگردانده خواهد شد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :