آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 49835

آی‏ بی‏ ام « سیلورپاپ » را خرید

IBM اخیرا شرکت سیلورپاپ را خریداری کرده است تا بتواند در حوزه بازاریابی آنلاین از آن استفاده کند.
همکاران سیستم- IBM از خرید شرکت سیلورپاپ که در زمینه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی تخصص دارد، خبر داده است. کار سیلورپاپ این است که پروفایل افراد و کاربران را از منابع مختلفی مثل شبکه ‏های اجتماعی گردآوری و بر مبنای آنها برای افراد تبلیغات هدفمند و ویژه ‏ای ارسال می ‏کند. این شرکت می ‏تواند هم کاربران فردی را هدف تبلیغات و فعالیت‏ های بازاریابی خود قرار دهد و هم کسب و کارهای تجاری را. شرکت IBM قصد دارد از تخصص و فناوری‏ های شرکت سیلورپاپ در بخش خدمات بازاریابی خود استفاده کند. سیلورپاپ دارای ۸ هزار مشتری در سراسر جهان است که در میان آنها می ‏توان نام‏ های مشهوری مثل مزدا، استونی فیلد فارم و ادونس میکرو دیوایس را مشاهده کرد. یکی از جذابیت‏ های سیلورپاپ برای IBM این است که این شرکت می ‏تواند با بررسی رفتار کاربران در دنیای دیجیتال، نیازهای آنها را شناسایی کند.شرکت IBM جزییات بیشتری درباره خرید سیلورپاپ ارایه نکرده است، اما انتظار می ‏رود پرونده این قرارداد را در اواسط سال جاری میلادی ببندد. IBM در سال‏ های گذشته شرکت ‏های دیگری را نیز که در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می ‏کردند، خریداری کرده بود. تی‏لیف (Tealeaf) و یونیکا از جمله مهم ترین این شرکت‏ ها بودند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :