آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 5133
تاریخ انتشار : 27 دی 1390 8:56
تعداد بازدید : 480

مدیر بازاریابی ايرانسل:

اپراتور دوم، بستر شبکه ارتباطی بانک ها را فراهم می کند

مدیر بازاریابی ایرانسل گفت: در کشوری مانند ایران که از ساختار بانکی قوی برخوردار است، در ارایه خدمات بانکداری همراه با به رسمیت شناختن بانک ها، اپراتورهای موبایل باید بستر تلفن همراه را به بستر مورد نیاز بانک ها تبدیل کنند.

خبرگزاری فارس - باقر صمدی در همایش شهروند الکترونیکی و تلفن همراه گفت: هم اکنون حدود 50 میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد.
مدیر بازاریابی اپراتور دوم تلفن همراه با اشاره به نقش ایرانسل در توسعه شهروند الکترونیکی در ایران افزود: این سرویس‌ها شامل بانکداری و پرداخت همراه، بهداشت و درمان، حمل و نقل و مدیریت شهری، امنیت، مدیریت انرژی، آموزش و محیط زیست است که از جمله فعالیت‌های ایرانسل در توسعه سرویس‌ها شهروند الکترونیکی است.
وی در ادامه با تشریح سرویس‌های بانکداری و پرداخت همراه ایرانسل گفت: در دنیا دو نوع سیستم برای پرداخت از طریق تلفن همراه وجود دارد.
صمدی توضیح داد: کشورهایی که از نظام بانکی خوبی برخوردار هستند، سیستم‌ بانکی را با تلفن همراه مرتبط می‌کنند.
وی گفت: همچنین در کشورهایی که نظام بانکی ضعیف‌تری دارند، اپراتور تلفن همراه نقش بانک را نیز برعهده می‌گیرد.
صمدی گفت: اعتقاد ایرانسل این است که ایران با برخورداری از بیش از 20 بانک و سرویس‌های متنوع بانکی، ساختار بانکی مناسبی دارد و با به رسمیت شناختن بانک‌ها، در پی تبدیل کردن بستر تلفن همراه به بستر مورد نیاز بانک‌ها است.
این مدیر شرکت ایرانسل عنوان کرد: ‌بنابراین ایرانسل معتقد است که در وضعیت فعلی بانکی کشور، بانک‌ها باید نقش خود را داشته باشند و اپراتور تلفن همراه تنها بستر لازم را برای بانک‌ها مهیا کند.
وی گفت:‌ هم اکنون سیستم بانکداری همراه فراهم شده توسط ایرانسل بر مبنای پیام‌های دستوری UCCD است که عدم نیاز به آپگرید کردن روی گوشی، مهم‌ترین ویژگی این سرویس است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :