آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 51374
تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1393 10:3
تعداد بازدید : 813

باشگاه مشتریان «مجتمع فنی تهران» راه اندازی شد

باشگاه مشتریان مجتمع فنی تهران با هدف تعامل دوسویه با مشتریان و ارایه خدمات ویژه به اعضا و دارندگان کارت عضویت، دهم اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس آغاز بکار کرد.
فناوران- باشگاه مشتریان مجتمع فنی تهران با هدف ایجاد ارتباط مؤثر با دانش پذیران، استادان، کارکنان و نمایندگان و درنهایت ایجاد ارزش افزوده برای گروه های مخاطب شکل گرفت. 
ایجاد تعاملات و نیل به مشتریانی وفادار (شامل تمامی گروه های مخاطب)، از جمله اهداف شکل گیری باشگاه مشتریان در مجتمع فنی تهران است.  در باشگاه مشتریان مجتمع فنی تهران سعی بر آن است تا فعالیت های مختلف دانش پذیران بیشتر مورد بررسی قرار گیرد تا بر اساس علایق و فعالیت های آنان، پیشنهادات مناسب تری به آنان ارائه شود. علاوه براین، دانش پذیران به صورت خودکار با طی مراحل ثبت نام و شرکت در دوره ها، امتیازهایی را دریافت می کنند و پس از نیل به سطوح موردنظر، قادر به استفاده از امتیازات خود به شکل دریافت جوایز یا تخفیف خواهند شد.بر اساس این گزارش، در باشگاه مجتمع فنی تهران، مشتریان بسته به امتیازات دریافتی، به چهار گروه پلاتینیوم، طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم می شوند.
از جمله مهم ترین مزایای باشگاه مشتریان برای انواع گروه های مخاطب مجتمع فنی تهران، می توان به مواردی همچون افزایش تعامل دانش پذیران، کارکنان، استادان، نمایندگان و شرکای تجاری با مجتمع فنی تهران و حفظ وفاداری آنان، اطلاع رسانی های مناسب و به موقع به گروه های مختلف، حفظ و افزایش رضایت گروه های مخاطب و وفادارسازی از طریق ارائه خدمات متنوع و  شناخت مطلوبیت ها و علاقه مندی های هریک از گروه های مخاطب و ارایه پیشنهادات مرتبط بر این اساس اشاره کرد.
همچنین، کسب آمارهای مفید مدیریتی و بازاریابی از طریق وب سایت برای بهبود مستمر و توسعه، ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده گروه های مخاطب، افزایش دفعات تعامل اعضا و مشتریان از طریق تعریف شاخص های امتیازدهی به آنان، جذب دانش پذیران جدید، افزایش بهروری و خلق تجربیات تازه برای اعضا، تشویق اعضا به استفاده از خدمات الکترونیکی باشگاه و لذت بخش کردن تجربه مشتری، توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای گروه های مخاطب و بهبود مستمر جایگاه و برند سازمان از اهداف دیگری است که از طریق راه اندازی این باشگاه پیگیری می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :