آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 53208

راهیابی 6 بازی رایانه ای ایرانی به بازار جهانی

معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی در نشست مقدماتی اجلاس جامعه اطلاعاتی 2014 گفت: ایران توانسته وارد عرصه تولید محتوا در عرصه فضای مجازی و در عرصه بین المللی شود و تاکنون بیش از 6 بازی رایانه ای ایرانی به بازارهای جهانی راه یافته است.

بهروز مینایی در نشست مقدماتی اجلاس جامعه اطلاعاتی 2014 گفت: ایران توانسته وارد عرصه تولید محتوا در عرصه فضای مجازی در عرصه بین المللی شود و تاکنون بیش از 6 بازی رایانه ای ایرانی به بازارهای جهانی راه یافته است.
 وی به موفقیت های ایران در بازارهای جهانی در حوزه بازی های رایانه ای پرداخت و گفت: ایران در این حوزه اقدامات درخوری داشته به گونه ای که اکنون 6 بازی رایانه ای ایرانی شامل بازی های گرشاسب، سیاره میترا، شبان، آسمان دژ، عشق و نفرت و طلای سیاه وارد بازارهای جهانی از جمله آمریکایی و اروپایی شده است.
وی افزود: مبانی فرهنگی و دینی در زمینه تولید محتوا در ایران مورد توجه قرار گرفته و سعی شده که از طریق تولید این بازی ها آداب و روسوم ایران نیز به جهان معرفی شود.




نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :