fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 5468
    تاریخ انتشار : 9 بهمن 1390 11:35
    تعداد بازدید : 407

    مركز پاسخگویی شركت ارتباطات زیرساخت راه اندازی شد

    مشتریان خدمات دیتای شركت ارتباطات زیرساخت كه دارای قرارداد مستقیم با این شركت هستند، با تماس با شماره 42811 در هر ساعتی از شبانه روز امكان پیگیری مشكلات احتمالی خطوط ارتباطی خود را دارند.

    روابط عمومی شركت زیرساخت -حسن كریمی، مدیركل مهندسی عملیات شبكه دیتا این شركت با اعلام این مطلب افزود: این مركز با هدف اجرای بهینه موافقت‌نامه سطح خدمات (SLA) خدمات دیتا و باهدف بهبود پاسخگویی و افزایش رضایت‌مندی مشتریان شركت ارتباطات زیرساخت راه‌اندازی شد. وی افزود: این شركت با راه‌اندازی مركز پاسخگویی پنج شماره‌ای 42811، ضمن ارتقای وضعیت پاسخگویی به مشتریان، امكان پیگیری وضعیت ارتباطات دیتای شركت‌های طرف قرارداد را فراهم كرده است. كریمی گفت: مركز پاسخگویی خدمات SLA شركت ارتباطات زیرساخت به صورت شبانه‌روزی از طریق شماره تلفن 42811 پاسخگوی مشتركان سرویس‌های دیتا است. مدیركل مهندسی عملیات شبكه دیتا شركت ارتباطات زیرساخت افزود: با تماس مشترك، به صورت خودكار، براساس شرایط SLA اقدام می‌شود و مواردی كه افت كیفیت و یا قطعی احتمالی ناشی از افت كیفیت سیستم‌های فنی شركت ارتباطات زیرساخت باشد، براساس مفاد SLA و موارد مربوط به جرایم اقدام می‌شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :