آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 5566
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1390 0:52
تعداد بازدید : 543

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس :

مسوولان اپراتور دوم درباره مزاحمت های تلفنی پاسخگو باشند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به ایجاد مزاحمت های تلفنی از سوی برخی از مشترکان اپراتور ایرانی- خارجی ام تی ان ایرانسل، اعلام کرد: این اتفاق یک آسیب اجتماعی است که مسوولان این اپراتور باید پاسخگو باشند.

موبنا- سید جواد زمانی با بیان اینکه هر روز شاهد پیشرفت علم و فناوری هستیم و نمایش شماره تلفن بر روی گوشی در هنگام تماس، نمونه بارز پیشرفت در این عرصه است، گفت: اما برخی افراد با  نادیده گرفتن این چنین فناوری‌هایی اقدام به مزاحمت‌های تلفنی می‌کنند.
وی با بیان اینکه در مواردی مشاهده شده مزاحمت‌های تلفنی  منجربه اتفاقات ناخوشیندی همچون طلاق در زندگی افراد می‌شود، افزود: مسوولان  مخابرات و  اپراتورهای تلفن همراه باید با این مساله برخورد کنند.
 زمانی اعلام کرد: چنانچه مسوولان مانع از بروز چنین اقداماتی نشوند، مزاحمت‌های تلفنی روز به روز بیشتر  خواهد شد و این امر می تواند اتفاقات ناگواری را برای همگان با خود به همراه بیاورد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه سیم‌کارت‌های توزیع شده توسط اپراتورها باید شناسنامه‌دار باشد، چراکه اپراتورها در برابر مردم و قانون متعهد هستند،  افزود: در غیر این صورت این اقدام اپراتورها بر خلاف عقل، قانون و شرع است.
وی با تایید این مطلب که پیگیری مزاحمت‌های تلفنی برخی از اپراتورها بسیار دشوار است، گفت: افراد با مراجعه به دادگستری‌ها می‌توانند وضعیت مزاحمت‌های تلفنی خود را پیگیری کنند که این اقدام می‌تواند  در شرایط حاضر تنها راهی باشد که مانع از ایجاد برخی از مزاحمت‌های تلفنی باشد.
زمانی با تاکید بر اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس در کوتاه‌ترین زمان مزاحمت‌های تلفنی از سوی برخی از مشترکان تلفن همراه را پیگیری می‌کند، اعلام کرد: مسوولان اپراتور ایرانی خارجی ام‌تی‌ان ایرانسل  باید در این زمینه پاسخگو باشند. 
گفتنی است، اگر چه مدیرعامل اپراتور دوم مدعی است که در شبکه این اپراتور هیچ سیم‌کارت بدون هویتی وجود ندارد، ولی حجم بالای شکایات مردمی از مزاحمت‌های تلفنی دارندگان سیم‌کارت ایرانسل- ام‌تی‌ان حاکی از این موضوع است که با وجود هویت‌دار بودن سیم‌کارت‌های اپراتور دوم احتمالا این حجم بالای مزاحمت‌ها از سوی مشترکانی انجام می‌شود که سیم‌کارت به نام خودشان در شبکه ثبت نشده است و این موضوع حاکی از نابه‌سامانی مدیریت مشترکان از سوی مدیران اپراتور ایرانی خارجی ام‌تی‌ان ایرانسل است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :