آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 56868
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1393 12:1
تعداد بازدید : 612

پاسخگویی تخصصی در ارتباط نوین

به منظور افزایش سرعت پیگیری مسایل مشتریان بانک اقتصادنوین، در مرکز 24 ساعته ارتباط نوین، کارشناسان در سه بخش پاسخگویی تماس گیرندگان خواهند بود.
روابط عمومی بانک اقتصاد نوین- کارشناسان این مرکز در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب، امداد پذیرندگان پایانه های فروش و کیوسک آماده پاسخگویی و پیگیری هستند که این تخصصی سازی زمینه رضایت مندی مشتریان را فراهم کرده است.
بر این اساس کارشناسان حوزه امداد مشتریان پاسخگویی سوالات مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیکی شامل موبایل بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و خرید اینترنتی، ثبت مغایرت های تراکنش ها، ساعات کاری شعب، جزییات انواع سپرده ها، خدمات کارت، کارت های ضبط شده، مسدود کردن کارت و غیره خواهند بود.در حوزه امداد شعب نیز کارشناسان این حوزه پاسخگوی موارد مرتبط به شعب بانک را بر عهده دارند، همچنین در حوزه پذیرندگان نیز کارشناسان این مرکز پاسخگوی سوالات دارندگان پذیرنده های پایانه های فروش در خصوص مواردی مختلف از جمله شماره حساب، باشگاه پذیرندگان، اخذ نیازهای و مشکلات پذیرندگان و پلسخگویی به درخواست ها هستند، ضمن اینکه در بخش کیوسک نیز کارشناسان این حوزه پاسخگوی سوالات مشتریان در خصوص کیوسک های بانک خواهند بود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :