fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 56942
    تاریخ انتشار : 15 مرداد 1393 12:21
    تعداد بازدید : 684

    شیائومی در بازار موبایل دنیا پنجم شد

    براساس گزارش منتشر شده توسط Strategy Analytics، شیائومی یکی از کمپانی هایی است که با سرعت بی سابقه ای در حال رشد است. این کمپانی که لقب اپل چین را یدک می کشد هم اکنون با در اختیار داشتن سهم 5/1 درصدی از بازار گوشی های هوشمند، موفق به کسب جایگاه پنجم در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ شده است.


    فناوران- شیائومی در نیمه اول ۲۰۱۴ در حدود 26 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده است. شیائومی در این سه ماهه موفق شد گوشی های هوشمند بیشتری را در مقایسه با ال جی به فروش برساند. جالب اینجاست که خود ال جی در فصل پیش توانست میزان فروش گوشی هوشمند خود را ۱۴ درصد افزایش دهد و به نوعی رکورد بزند. گزارش ها حاکی است که شیائومی سال گذشته فقط 1/8 درصد از بازار موبایل سهم داشت.
    تعداد کل تلفن های هوشمندی که این کمپانی در سه ماهه ی دوم سال جاری به بازار عرضه کرده برابر۱۵.۱ میلیون دستگاه است که در مقایسه با فصل دوم از سال ۲۰۱۳ شاهد رشدی ۱۱ میلیون دستگاهی بوده است. براساس گزارش Strategy Analytics شیائومی درحال نزدیک شدن به لنوو و هوآوی است که با عرضه ۲۰.۱ میلیون و ۱۵.۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند به ترتیب رتبه های سوم و چهارم را در اختیار دارند.
    یکی از تحلیل گران بازار در این مورد گفته شیائومی با کسب پنج درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند یکی از ستارگان دنیای فناوری محسوب می شود که توانسته برای اولین بار رتبه پنجم را از آن خود کند. گوشی های هوشمند آندروییدی شیائومی محبوبیت بسیار بالایی در بازار چین دارند که میلیون ها دستگاه از آن ها هر سال روانه این بازار می شود. هدف بعدی این کمپانی ورود به بازارهای جهانی است که برای رسیدن به این مقصود شیائومی باید مبالغ کلانی را به منظور آشناسازی کاربران اروپایی و آمریکایی سرمایه گذاری کند.
    همچنین آمارهای جدید نشان داده که تعداد گوشی های فروخته شده توسط شرکت شیائومی در بازار چین از سامسونگ بیشتر شده و در جایگاه بالاتری از این شرکت کره ای قرار گرفته است.
    در طول سه ماهه دوم سالجاری میلادی شیائومی 14 درصد سهم بازار چین را به خود اختصاص داد این در حالی است که میزان سهم سامسونگ 12 درصد اعلام شد.این شرکت کره ای فقط 200 هزار دستگاه بیشتر از لنوو فروخت و جایگاه بالاتری از آن را به خود اختصاص داد.سامسونگ در طول دو سال گذشته عنوان شماره یک را در بازار چین داشت و توانست 22 درصد سهم این بازار را به خود اختصاص دهد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :