fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 56966
    تاریخ انتشار : 15 مرداد 1393 13:16
    تعداد بازدید : 1130

    با عضویت در باشگاه مشتریان

    مشتریان وفادار آسیاتک تسهیلات ویژه می گیرند

    در سال های اخیر جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزش هایی فرا تر از ارزش های ذاتی کالا ها یا خدماتی که به آنها عرضه می شود در راستای توسعه استراتژی های بازاریابی؛ منجر به این شده که شرکت ها برای توسعه کسب و کار خود اقدام به تشکیل باشگاه مشتریان کنند.

    فناوران- در همین راستا شرکت آسیاتک ارایه دهنده اینترنت پرسرعت با هدف تکریم هر چه بیشتر مشتریان و ایجاد ارتباطی صمیمی و پویا میان مشتریان، باشگاه مشتریان خود با نام بومرنگ را راه اندازی کرد.
    رشد و بلوغ بازاریابی رابطه ای در شرکت آسیاتک باعث شده تمرکز اصلی آن فقط بر روی جذب مشتریان جدید نباشد، بلکه گسترش روابط با مشتریان فعلی و حفظ رابطه آنها با هم نیز در اولویت قرار گیرد. بنابراین، این امکان برای مشتریان آسیاتک فراهم شده تا با عضویت در این باشگاه از برنامه هایی که در آن برای مشتری اجرا می شود، بدون اینکه بین آنها تمایزی قایل شوند (حتی برای آن هایی که رفتارهای غیر وفادارانه ای دارند) پاداش های یکسانی دریافت کنند.
    این شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور با حضور در 1300 مرکز مخابراتی در سراسر کشور در کنار درگاه‎های متعددی مانند مرکز تماس  وب سایت آسیاتک
    ( www.asiatech.ir) ، صدای مشتریان، سامانه پیام کوتاه( 10001544)، مراجعه حضوری به شرکت و 4 هزار دفتر نمایندگی فروش در 400 شهر کشور به دنبال درگاه دیگری بود تا با ارج نهادن به نظرات ارزشمند مشتریان خود برترین ایده ها را شناسایی و با واکاوی آن در برخورد با مشتری بهترین راه را برگزیند.
    این شرکت با این نگاه که هر اندازه مشتری وفادار تر باشد، سود بیشتری را برای سازمان ایجاد خواهد کرد از باشگاه مشتریانش به عنوان واحد برقرار کننده ارتباط با افراد و یا سازمان هایی که با آنها در تماس است به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا؛ استفاده می کند تا مشتریان بلند مدت که نسبت به مشتریان موقتی سودآور تر هستند را برای خود حفظ کند.
    آسیاتک معتقد است، باشگاه های مشتری از جمله ابزارهای جامع استراتژیک هستند که شرکت ها برای حفظ کردن مشتری از آن ها استفاده می کنند چرا که هزینه های به دست آوردن مشتریان جدید در بازارهای شدیدا رقابتی به طور قابل ملاحظه ای در حال افزایش است؛ در حالی که سودآوری یک مشتری خاص در دوره زمانی رابطه کسب و کاری، همواره افزایش می یابد.با این نگاه اصلی ترین گروه هدف باشگاه مشتریان آسیاتک، مشتریان فعلی آن که قسمت عمده کسب و کار این برند را تشکیل می دهند، بوده چرا که این روابط، ضروری ترین عامل برای موفقیت است. گروه هدف بعدی نیز مشتریان بالقوه است تا در کنار اینکه آنها از منافع این باشگاه بهره مند می شوند (از زمانی که در باشگاه ثبت نام می کند) با هر تماسی که با او برقرار م شود، دانش سازمان درباره آن کامل شده و تبدیل به مشتری های بالفعل شوند.
    بنابراین، از این پس مشتریان فعلی آسیاتک که به عضویت این باشگاه درآمده اند، می توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد باشگاه شوند و افرادی هم که عضو باشگاه نیستند، می توانند مراحل ثبت نام بابت عضویت در باشگاه را از طریق سایت آسیاتک به آدرس http://www.asiatech.ir/users/login انجام دهند.
    بر این اساس اعضای جدید باشگاه آسیاتک بعد از به عضویت درآمدن در باشگاه می توانند در جشنوارها و طرح های که به مناسبت های مختلف از سوی آسیاتک اجرا می شود، شرکت کرده و با کسب امتیاز از تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه جشنواره ها استفاده کنند.لازم به ذکر است آسیاتک در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خود، نخستین جشنواره و قرعه کشی باشگاه مشتریان آسیاتک "جشنواره رنگ ها" از 7 مهرماه مصادف باعید سعید فطر آغاز شد. در این جشنواره که به صورت مسابقه ارسال تصویرهای کاربران برگزار می شود، برترین عکس های ارسالی با نظر و رای کاربران انتخاب و به برترین آن ها جوایز ویژه اهدا خواهد شد.در این جشنواره موضوع تصاویر کاملا آزاد است اما استفاده از سه رنگ لوگو آسیاتک (آبی - قرمز - زرد) ویژگی مشترک این تصاویر خواهد بود .
    شرکت کنندگان در این جشنواره جهت ارسال تصاویر خود باید از طریق آدرس www.asiatech.ir/users/login عضو باشگاه شوند و در قسمت مسابقات در صورتی که شرایط شرکت در مسابقه را دارا باشند نسبت به ارسال تصویر اقدام کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :