آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 57543
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1393 11:6
تعداد بازدید : 700

روزنامه‌نگار ایتالیایی:

ایران در شبکه های اجتماعی ناشناخته است

روزنامه نگار ایتالیایی با ابراز خشنودی از سفر به ایران گفت: گردشگری ایران باید از طریق شبکه های اجتماعی معرفی شود تا تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران خنثی شود.
خبرگزاری تسنیم-
تد چاواردینی روزنامه نگار ایتالیایی در چهارمین همایش بازاریابی اینترنتی با بیان اینکه اولین باری است که به ایران می آیم، گفت: علی رغم تمامی نگرانی هایی که خانواده و دوستانم از این سفر داشتند اما پیشینه مطالعاتی خودم از ایران غنی بود و با اطمینان کامل به اینجا سفر کردم و اکنون نیز بسیار علاقه مند به این کشور شده ام.
وی معتقد است که منابع مطالعاتی قوی از ایران نسبت به کل محتوای گردشگری در اینترنت وجود ندارد و به دلیل هجمه تبلیغاتی رسانه ها نظر غربی ها درباره این کشور خوب و مثبت نیست.وی گفت: از این جهت، شما ایرانی ها باید در شناساندن کشور خود از طریق ابزار اینترنتی و آنلاین فعال تر از پیش شوید زیرا واقعا ایران متفاوت از چیزی است که مردم دیگر کشورها درباره آن می گویند یا می پندارند.
این روزنامه نگار ایتالیایی گفت: از زمانی که دولت جدید در ایران روی کار آمده است، فصل جدیدی از روابط نه تنها داخل کشور بلکه در خارج هم شکل گرفته است؛ من به عنوان یک روزنامه نگار باید بگویم که گردشگری ایران نسبت به سال گذشته 250 درصد رشد داشته است.
چاواردینی اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی را راهی موثر در جذب توریست عنوان کرد و گفت: مردم در این زمان بیشتر راغب به تعامل و رایزنی با کسانی هستند که دارای تجربیاتی هستند و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :