آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 57545
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1393 11:11
تعداد بازدید : 782

پیاده کردن استراتژی «مطالعه اجتماعی» در فیدیبو

مدیر پروژه فروشگاه کتاب فیدیبو با اشاره به تغییر اپلیکیشن های این فروشگاه مجازی، گفت: این اپلیکیشن ها به زودی با تکیه بر استراتژی «مطالعه اجتماعی» در دسترس مخاطبان خواهند بود.

خبرگزاری مهر- مجید قاسمی مدیر پروژه و عضو هیات مدیره فیدیبو با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر مشغول تغییر سیستم اپلیکشن های فیدیبو هستیم و قصد داریم آن ها را مبتنی بر استراتژی social reading یعنی مطالعه اجتماعی یا دسته جمعی تنظیم کنیم.وی افزود: نتیجه این کار این است که به مخاطبان و اعضای فیدیبو این قابلیت را می دهد که برای هم کتاب، مطلب و یادداشت نوشته و به اشتراک بگذارند. این مطالب یا note ها قابلیت خوانده شدن توسط دیگر مخاطبان را دارد، بنابراین حول محور یک کتاب، فضای تعامل و تضارب آرا به وجود خواهد آمد. بنابراین کتابی که روی فضای فیدیبو منتشر می شود، بعد از چند سال با وجود این مطاب و نقدها، ارزش زیادی پیدا می کند.عضو هیات مدیره فروشگاه اینترنتی فیدیبو ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح، اگر مخاطبان برای نویسنده یا صاحب اثر مقاله یا نقد و نظری داشته باشند، به راحتی ابراز می کنند و اگر کار تحقیقاتی داشته باشید، با کتاب هایی در فیدیبو روبرو می شودید که تعداد زیادی یادداشت و شرح و تفصیل دارد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :