fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 5995
    تاریخ انتشار : 24 بهمن 1390 9:14
    تعداد بازدید : 420

    ششمین كنفرانس بین المللی برند 27 بهمن برگزار می شود

    ششمین كنفرانس بین المللی برند روزهای 27 و 28 بهمن ماه جاری با شعار "برند رمز كیمیاگری در تجارت نوین" با حضور مسوولان داخلی و میهمانان خارجی در مركز همایش های برج میلاد برگزار می شود.

    ستاد برگزاری كنفرانس برند -دبیر شورای سیاست‌گذاری ششمین كنفرانس برند عنوان كرد: این كنفرانس، سه هدف عمده شامل اهداف دانش بنیان، ملی و بین‌المللی را پیگیری می‌كند.
    كاظم اسماعیلی تصریح كرد: توسعه و ترویج دانش برندسازی و مدیریت برند، ترغیب سازمان‌ها به پژوهش در زمینه برند و تدوین استراتژی برند به عنوان هدف نخست این كنفرانس محسوب می‌شود.
    وی در خصوص اهداف ملی كنفرانس برند به عنوان رویكرد دوم كنفرانس نیز توضیح داد: توجه قانون‌گذاران به تدوین قوانین و مقررات حقوقی و سیاست‌های تشویقی در پیشبرد برندهای ایرانی، معرفی تجارب و الگوهای موفق برندهای ایرانی، مشاركت حداكثری و ارتقای نقش انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و تشكل‌های صادراتی در توسعه برندهای ایرانی در این حوزه پیگیری می‌شود.
    به گفته اسماعیلی، كمك به توسعه پایدار صادرات از طریق تدوین استراتژی ملی برند، تمهیدات لازم در ارتقا نام ایران با قرار گرفتن در رتبه‌بندی موسسات معتبر جهانی محورهای سوم برگزاری و هدف بین‌الملل این كنفرانس محسوب می‌شود. وی تصریح كرد: در این كنفرانس دو روزه موضوعاتی از قبیل برنامه‌ها و راهبردهای توسعه‌ای دانش و ارتقا برند، معرفی شیوه‌های علمی‌ و متداول ارزشیابی و ارزش‌گذاری برند، تبیین شاخص‌ها و مدل‌های اندازه‌گیری و سنجش ارزش ویژه و قدرت برند در صنایع و خدمات گوناگون، مبانی و نارسایی‌های ثبت علایم تجاری و حقوق برند در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد. دبیر شورای سیاست‌گذاری كنفرانس بین‌المللی برند افزود: برنامه‌ها و راهبردهای بین‌المللی در ورود به تجارت جهانی و توسعه پایدار صادرات، الزامات حضور و رتبه بندی نام شهرها و كشور در پیشبرد اهداف صادراتی دیگر موضوعاتی است كه در این كنفرانس مورد توجه خواهد بود.
    وی گفت: اهدای جوایز ویژه در سطح سازمانی و فردی، معرفی و اهدای جایزه به مقالات و پژوهش‌های برتر دانشگاهی، اهدای جایزه برند به سازمان، تشكل اقتصادی، بنگاه اقتصادی پیشرو در امر برندسازی و مدیریت برند، برگزاری كارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، برندسازی و مدیریت برند شهری، ملی و گردشگری از دیگر برنامه‌های این نشست است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :