fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 60260
    تاریخ انتشار : 6 مهر 1393 12:9
    تعداد بازدید : 628

    «الو» رقیب فیس بوک شد

    با افزایش اعتراض به فیس بوک به علت کثرت آگهی های تبلیغاتی به نمایش درآمده برای کاربران، یک شبکه اجتماعی بدون آگهی به نام الو (Ello) برای علاقه مندان راه اندازی شده است.
     خبرگزاری فارس- در عرض یک ساعت 31 هزار نفر به Ello پیوسته اند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس ello.co از امکانات این شبکه مطلع شوند، البته در حال حاضر حضور در آن تنها با دریافت دعوت نامه ممکن است.در کنار ناراحتی از حجم تبلیغات تحمیل شده به کاربران فیس بوک، دلیل دیگر استقبال از الو، سیاست فیس بوک در مجبور کردن کاربران به انتشار اسامی واقعی شان بوده که باعث واکنش منفی بسیاری از افراد شده است.کاربران الو مانند دیگر شبکه های اجتماعی می توانند با ارسال پست، عکس، افزودن دوستان و تعقیب کردن افراد یک شبکه اجتماعی خاص برای خود تشکیل دهند. آنها می توانند برای افراد تماس گیرنده از برچسب دوست یا پرسروصدا استفاده کنند تا آنچه را که دوست دارند ببینند به شیوه ای مناسب طبقه بندی کنند. این شبکه اجتماعی به صراحت خود را ضدفیس بوک دانسته و به کاربران این شبکه اجتماعی هشدار می دهد که همه لینک ها و دوستی ها و داده های آنها ردگیری می شود و آگهی دهندگان داده های آنان را خریداری می کنند تا تبلیغات بیشتری را برای شان نمایش دهند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :