آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 60472
تاریخ انتشار : 9 مهر 1393 10:41
تعداد بازدید : 1103

مخابرات مزیت رقابتی خود را حفظ می کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت : این شرکت به عنوان تنها اپراتور کشور در سه حوزه سیار،ثابت و دیتا به ارایه خدمات می پردازد این مهمترین مزیت رقابتی ست که با برنامه ریزی و مدیریت یکپارچه حفظ خواهد شد.

فناوران- ابراهیمی در بیان مزیت های رقابتی شرکت گفت: از دیگر مزیت های شرکت مخابرات ایران،گستر دگی حوزه خدمات رسانی آن است. این شرکت در تمامی نقاط کشور،حتی در دورترین و محروم ترین نقاط روستایی نیز خدمات رسانی می کند.

وی افزود: مزیت دیگر اینکه، شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، با حضور افراد متخصص به پاسخگویی می پردازد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، جهت گیری استراتژی شرکت را بر اساس این مزیت ها، بیان کرد و گفت : مخابرات در حال ایجاد زیر ساخت ها و بستر های مخابراتی به روز است تا با هدف بهینه کردن سود،و ارایه خدمات، شرکت را به سمتی هدایت کند که بر اساس استراتژی قیمت بتواند سود بیشتر و اعتماد برای ذینفعان شرکت، فراهم کند.

ابراهیمی، همچنین به کیفیت، قیمت و برند برتر شرکت مخابرات ایران در فروش و تامین محصولات اشاره کرد و گفت : این سه باید با هم رابطه مستقیم داشته باشند تا هم شرکت متضرر نشود و هم مورد قبول مشتری باشد.

وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات ایران، در بخش خدمات نیز براساس فناوری جدید و نیاز جامعه باید امکانات لازم را در زمینه باند پهن فراهم کند.

 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :