آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 60596
تاریخ انتشار : 12 مهر 1393 11:2
تعداد بازدید : 1300

از سه‌شنبه این هفته به مدت یک ماه

بزرگ ترین کنفرانس آنلاین رسانه های اجتماعی برگزار می شود

ششمین اجلاس سالانه رسانه های اجتماعی 2014 امسال به صورت آنلاین از سه شنبه این هفته، چهارم اکتبر به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

فناوران- این اجلاس که امسال برای اولین بار به صورت آنلاین برگزار می شود، میزبان بیش از 40 نشست آنلاین طی چهار هفته ماه اکتبر خواهد بود و بیش از 45 تن از مدیران برتر رسانه های اجتماعی به صورت زنده برای شرکت کنندگان در سراسر جهان سخنرانی خواهند کرد.در این کنفرانس آنلاین تاکتیک های قدرتمند کسب و کار در رسانه های اجتماعی بررسی خواهد شد. علاقه مندان می توانند از طریق فیس بوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس، اینستاگرام، یوتیوب، وبلاگ، پادکست های صوتی و ویدیوها جریان چهار هفته ای این کنفرانس را دنبال کنند.هدف از برگزاری آنلاین این اجلاس اول این است که علاقه مندان به این مبحث در هر مکانی بتوانند از آنچه کارشناسان در نشست ها مورد بحث و بررسی قرار می دهند آگاه شوند، دوم اینکه مردم از سراسر دنیا بتوانند با کمترین هزینه در این اجلاس شرکت کنند و هزینه سفر و زمانی که صرف سفر برای حضور فیزیکی در این اجلاس می شود را حذف کنند و دست آخر از همین رسانه ها برای معرفی قدرت همین رسانه ها استفاده شود. برگزار کنندگان این اجلاس معتقدند این روش برگزاری اجلاس آنلاین ارتباطات جدیدی به صورت خصوصی یا گروهی در رسانه های اجتماعی به خصوص لینکدین و توییتر به وجود خواهد آورد.اعلام شده در این اجلاس بیش از سه هزار نفر از بازاریابان رسانه های اجتماعی، صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ و برندهای شناخته شده شرکت می کنند.

این اجلاس از سه شنبه این هفته آغاز خواهد شد. در هفته اول، کارشناسان در نشست هایی که روز سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه برگزار می شود به بررسی استراتژی، تاکتیک ها و ابزارهای رسانه های اجتماعی خواهند پرداخت. در نشست های هفته اول شرکت کنندگان متوجه خواهند شد برای جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی لازم نیست یک نویسنده خوب باشند بلکه باید دارای یک استراتژی خوب باشند. آنها با ارزش محتوای تصویری و تکنیک هایی که محتوای بصری را تاثیرگذارتر کند آشنا می شوند. طراحی استراتژی مناسب برای پرترافیک کردن وبلاگ ها و استفاده بهینه از رسانه های اجتماعی، ارتباط نام تجاری با زبان اجتماعی صاحبش، برقراری ارتباط درست در فیس بوک و افزایش کارایی با ابزارهای رسانه های اجتماعی از دیگر مباحث نشست های هفته اول است.

موضوع هفته دوم کنفرانس آنلاین رسانه های اجتماعی کاووش در گوگل پلاس، لینکدین و فیس بوک و بازاریابی توییتری خواهد بود که از دوشنبه تا پنج شنبه هفته آینده (21 تا 28 مهر- 13 تا 16 اکتبر) مورد بررسی قرار خواهد گرفت. آشنایی با نحوه استفاده از گوگل پلاس در جستجوی پیشرفته، استراتژی مناسب برای تولید محتوا در گوگل پلاس و بهینه کردن تعاملات در این شبکه اجتماعی، نحوه استفاده از فیس بوک برای ایجاد رابطه بین کسب و کارها و تعامل با هواداران، بازاریابی در لینکدین، بهینه سازی تبلیغات و آشنایی با تکنیک هایی برای برقراری ارتباط با مشتریان در این شبکه، نحوه استفاده از توییتر برای افزایش ترافیک محتوا و محصولات و استفاده از توییتر برای برقراری ارتباط بین کسب و کارها و و تشکیل ارتش رسانه های اجتماعی با استفاده از توییتر از مباحث هفته دوم کنفرانس آنلاین رسانه های اجتماعی است.

در هفته سوم (28 مهر تا اول آبان – 20 تا 23 اکتبر) نقش وبلاگ نویسی، پینترست، پادکست و ویدیوها در بازاریابی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در هفته سوم، شرکت کنندگان خواهند آموخت چطور خوانندگان وبلاگ شان را تبدیل به یک مشتری کنند، آشنایی با روش های کسب درآمد از وبلاگ نویسی، بازاریابی در پینترست، آشنایی با ساخت، اهمیت و تاثیگذاری پادکست ها، استفاده از هنگ آوت گوگل در کسب و کار، استفاده از تبلیغات یوتیوب از دیگر مباحث نشست های این هفته است.هفته آخر (5 تا 8 آبان – 27 تا 30 اکتبر) این اجلاس نیز به بررسی بازاریابی محتوا، بازاریابی اینستاگرام و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی اختصاص خواهد داشت. در این هفته کارشناسان تلاش می کنند شرکت کنندگان را با بازاریابی محتوا، اهمیت و کاربردهایش آشنا کنند و درباره نقش اینستاگرام در بازاریابی و شیوه های موفقیت آمیزبازاریابی در اینستاگرام، تجزیه و تحلیل ترافیک رسانه ها صحبت کنند.علاقه مندان به شرکت در این کنفرانس آنلاین می توانند با حذف هزینه سفر، هتل و رفت و آمد ضمن حضور آنلاین در نشست های این اجلاس، فیلم های ضبط شده یا فایل های صوتی را دانلود کرده و هر زمانی که دوست دارند از آنها استفاده کنند. برای ثبت نام در این اجلاس می توانید به آدرس www.socialmediaexaminer.com مراجعه کنید و برای پیگیری اخبار این اجلاس هشتگ #smss14 را دنبال کنید.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :