آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 62505
تاریخ انتشار : 20 آبان 1393 11:19
تعداد بازدید : 673

حل مشکل سیستم پاسخگویی مخابرات

معاون شرکت مخابرات استان تهران از راه اندازی سامانه جدید برای پشتیبانی از سرویس اینترنت مشترکان این استان خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این سیستم، مشکل پاسخگویی به مشترکان از طریق تلفن گویا 2020 رفع خواهد شد.


خبرگزاری مهر- محمدرضا بیدخام در خصوص اختلالات و مشکلات سامانه 2020 مخابرات تهران که برای پاسخگویی به سوالات اینترنت مشترکان راه اندازی شده است گفت: یکی از مشکلات این سیستم، وجود صف انتظار است که برای مشترکان نارضایتی درپی داشته است؛ با توجه به تعداد زیاد مشترکان و نبود تجهیزات مدنظر، شاهد صف انتظار چند دقیقه ای در زمان پیک ترافیک هستیم. وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل دو برنامه کوتاه مدت و بلندمدت در دست انجام است افزود: هم اکنون در حال تغییر فرآیندها و افزایش نیروی کارآمد در مرکز پاسخگویی 2020 به عنوان برنامه کوتاه مدت هستیم تا بتوانیم تا حدی، زمان انتظار مشترکان برای دریافت پاسخگویی را کاهش دهیم.
معاون شرکت مخابرات استان تهران از راه اندازی سامانه پشتیبانی کامل (OSS) به عنوان برنامه بلندمدت برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: این سیستم هم اکنون به صورت آزمایشی در البرز و منطقه 4 مخابراتی اجرا شده و پس از آن در همه مناطق تهران فعال خواهد شد. وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن OSS صفر تا 100 امور یک مشترک، توسط اپراتور پاسخگو مانیتور شده و مشکلات به راحتی قابل رویت خواهد بود افزود: این پروژه هم اکنون در مرحله تست است.
بیدخام ادامه داد: هم اکنون میزان دید اپراتور پاسخگو نسبت به مشترک کم و محدود است و زمان زیادی نیاز است تا مشکل مشترک تشخیص داده شود اما با عملیاتی شدن OSS سطح دید اپراتور افزایش می یابد و از ابتدا تا انتهای خط اینترنت مشترک و نقاطی که باعث اختلال در سرویس مشترک شده است به صورت آنلاین قابل رویت خواهد بود.
وی گفت: این سرویس تا پایان سال در کل تهران فعال می شود و صف انتظار برای پاسخگویی به سرویس اینترنت مشترکان آن تایم خواهد شد..


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :