آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 62513
تاریخ انتشار : 20 آبان 1393 11:43
تعداد بازدید : 852

آسیاتک شرکت برتر یازدهمین ارزیابی ملی کیفیت شد

در یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران که به مناسبت روز ملی کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد؛ شرکت انتقال داده های آسیاتک در سومین دوره ارزیابی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان شرکت برتر شناخته شد.

فناوران- در این همایش که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، پس از ارزیابی شرکت های ارایه دهنده خدمات، براساس مدل تعالی سازمانی EFQM، آسیاتک موفق به کسب عنوان برترین شرکت ارایه دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
در این مراسم که با حضور نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن و جمع کثیری از مدیران شرکت ها برگزار شد، پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه قصد داریم نرخ کیفیت را برای تولیدات و خدمات کشور تعیین کنیم، گفت: هدف از برگزاری این همایش ارزیابی کالاها و خدمات است تا بتوانیم گام های خوبی برای جلب رضایت مردم برداریم.
وی در ادامه درباره نحوه تفکیک بین بخش دولتی و خصوصی در این ارزیابی گفت: تفکیکی در این بخش وجود ندارد و ارزيابي عملكرد سازمان هاي متقاضي با توجه به طراحى، توليد و عرضه محصول و ارایه خدمت با توجه به معيارهاي مدل انجام مي شود. اما ممکن است در برخی خدمات که برای مردم اهمیت دارد، ارزیابی کیفیت به شکل الزام هم صورت گیرد.
اين جايزه شامل سطوحي است كه براي تعيين آنها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول از جمله پايداري توليد و خدمات آن و مطابقت با نيازمندي هاي مشتريان و ساير ذي نفعان انجام مي شود. در طراحي مدل جايزه ملى كيفيت ايران به مفاهيم، اصول و مباني ارزشي و كاربردي كيفيت توجه خاص مبذول شده است.
لازم به ذکر است، مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به
عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :