آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 63338
تاریخ انتشار : 2 آذر 1393 10:56
تعداد بازدید : 682

آیا بسته اینترنت موبایل فعال نمی شود؟

اینترنت تلفن همراه اگرچه در سال های گذشته از نظر ضریب نفوذ روند رو به رشدی را با سرعت بالا پشت سر می گذارد اما در این زمینه مشکلات متعددی بر سر راه کاربران قرار داشته و فرق چندانی هم ندارد که کاربر مشترک کدام اپراتور باشد.
ایسنا- گاهی افراد برای فعال سازی بسته های اینترنتی همراه اول پیامک هایی را به اپراتور ارسال می کنند و اپراتور روند ثبت نام را مرحله به مرحله انجام داده و از طریق ارسال پیامک این موضوع را به اطلاع کاربر می رساند اما در نهایت در پایان این پیامک ارسال می شود که ثبت نام شما انجام شده و فعال سازی بسته اینترنتی ظرف مدت یک ساعت از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
 اما در موارد متعدد کاربران بدون توجه به پیامک قبلی پس از مدتی احساس می کنند بسته آنها فعال شده و بر همین اساس به استفاده از اینترنت سیم کارت خود می پردازند اما اپراتور با این توجیه که وقتی پیامک مربوط به فعال سازی بسته برای کاربر ارسال نشده و بسته او فعال نشده است، هزینه های آزاد را برای او محاسبه می کند و در پایان ماه کاربر بابت مصرف اینترنت با رقم هنگفتی در قبض مواجه می شود.
محمد مهدی عطوفی، معاون بازاریابی همراه اول در این باره می گوید: ممکن است در آن لحظه USSD از سرویس خارج شده باشد یا حتی ممکن است خود مقصد در دریافت پیامک مشکل داشته باشد با این وجود ما نمی خواهیم این مشکل را به گردن مشترک بیندازیم اما در نهایت این موضوع به ماهیت شبکه بازمی گردد.
عطوفی گفت: در حال حاضر شاید کمتر از 0.2 تا 0.3 درصد در شبکه ما دچار مشکل شوند اما خود ما از این آمار راضی نیستیم و به عنوان یک اپراتور خود را موظف می دانیم که شرایط را به گونه ای فراهم آوریم که بتوان به بهترین شکل پاسخگوی سهامداران و مردم بود، البته با این وجود بازهم تاکید می کنم که هیچ شبکه ای برای موفقیت صد درصدی طراحی نمی شود.
وی افزود: فردی که اعتراضی نسبت به شرایط خود داشته باشد قطعا مورد او مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت. همچنین افرادی که می گویند بسته اینترنت فعال کرده اند اما بسته آنها فعال نشده نیز حق اعتراض دارند و اعتراض آنها بلافاصله بررسی می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :