آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 63367
تاریخ انتشار : 2 آذر 1393 11:51
تعداد بازدید : 1058

یاهو شرکت نوپای عکاسی «کولیریس» را می خرد

یاهو بعد از اقدامات اخیرش از جمله خرید یک شرکت فعال در زمینه ویدیوی آنلاین به نام برایت رول (BrightRoll) و همچنین ادغام با شرکت AOL هم اکنون تصمیم گرفته که یک شرکت نوپا در زمینه عکاسی را با نام کولیریس (Cooliris) را بخرد.

TechCrunch- کولیریس در سال 2006 تاسیس شده و در ابتدا به واسطه توسعه یک فناوری برای نمایش انواع محتوای دیجیتال در قالب یک دیوار سه بعدی شناخته شد. این شرکت همچنین پلات فرمی را برای نمایش تبلیغات در ابزار های موبایل با نام Adjitsu ارایه داد که سال پیش، Singtel این پلات فرم را از آن خود کرد. اخیرا نیز این شرکت اقدام به ساخت یک اپلیکیشن موبایلی (آن هم با نام کولیریس) کرده که رابط کاربری آن برگرفته از دیوار سه بعدی خود این شرکت بود. این سرویس امکان دسترسی به انواع تصاویر کاربر را که در سرویس هایی چون فیس بوک، توییتر، فلیکر و دراپ باکس وجود دارد، در قالب یک اپلیکیشن میسر می کند. اپلیکیشن کولیریس به واسطه همکاری با شرکت بایدو و یاندکس پیشرفت خوبی در آسیا داشت.
این شرکت تابستان گذشته نیز از یک اپلیکیشن پیام رسانی تصویری با نام BeamIt رونمایی کرد. گفتنی است که این شرکت پیش از تصاحب توسط یاهو، سرمایه ای بالغ بر 6/27 میلیون دلار جذب کرده بود. کولیریس در وب سایت خود درباره اینکه به تصاحب یاهو درآمده، نوشت: یاهو افق گسترده و التزامات تزلزل ناپذیری برای تبدیل ابزارهای همراه به یک تجربه لذت بخش و کارآمد دارد. این موضوع یاهو را به بهترین گزینه همکاری برای کولیریس تبدیل می کند. از اینکه در کنار هم، محصولاتی خارق العاده تولید خواهیم کرد، بسیار هیجان زده هستیم.یاهو به مدیریت اجرایی مریسا مه یر مدت هاست که خود را روی ابزارهای همراه متمرکز کرده و ماه گذشته بود که یک اپلیکیشن پیام رسانی را با نام MessageMe خریداری کرد. یاهو در این راستا، با انتشار بیانیه ای خرید کولیریس را تایید کرد. این شرکت اعلام کرد: کولیریس را خریدیم و هدف از خرید این شرکت، تولید محصولات جدید و الهام بخش، بالا بردن نفوذ یاهو و کسب درآمد است. کولیریس به یاهو کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری در حوزه های مورد نظر تغییر کرده و به رشد خود ادامه دهد. یاهو تمرکز خود را برای تصاحب شرکت هایی گذاشته است که می توانند ما را در رسیدن به موفقیت در چهار حوزه جست وجو، ارتباطات، مجله های دیجیتال و ویدیو یاری دهند. بسیار خوشحالیم که ۱۷ کارمند کولیریس را در جمع خود ببینیم.
یاهو همچنین خاطر نشان کرد که در آینده نزدیک تغییری در محصولات پیشین کولیریس ایجاد نخواهد شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :