fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 6686
    تاریخ انتشار : 10 اسفند 1390 2:22
    تعداد بازدید : 377

    دلايل نارضايتي کاربران اينترنت از سرعت دسترسي

    مديركل دفتر نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات عنوان كرد: کاربران در ساعات پيک ترافيک هرچه نرخ اشتراک پايين تري داشته باشند، سرعت اينترنت بهتري خواهند داشت.

    ایسنا - عليرضا اصغريان با بیان این مطلب گفت: مردم بايد درباره پارامتر‌ها و شاخص خريد اينترنت، نرخ اشتراك، ظرفيت خط، سرعت دانلود و مواردي از اين قبيل دقت كنند.
    وي با بيان اينكه سازمان تنظيم مقررات ارتباطات نظارت‌هاي دوره‌اي خود را در رابطه با مساله کم‌فروشي پهناي باند اينترنت انجام مي‌دهد، گفت: كم‌فروشي در حوزه اينترنت اين است كه اپراتوري فرضا مبلغي را براي ارایه سرويسي از مشترك دريافت كرده و قرار بوده كه اين سرويس را سه روزه ارايه دهد اما مثلا اين كار را 10 روزه انجام دهد و يا سرويس كمتري از آن ميزان كه تعهد داشته، ارایه كند.
    او با بيان اينكه بيشترين شكايات كاربران در رابطه با اينترنت پرسرعت است، افزود: فعاليت اپراتورهاي سرويس دهنده در اين حوزه و شرکت‌هاي مخابرات استاني مانيتور مي‌شود و تا امروز با شکايت بسياري در رابطه با کم‌فروشي پهناي باند اينترنت مواجه نبوديم.
    مديركل دفتر نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات رگولاتوري درباره اينكه چرا کاربران اينترنت از سرعت دسترسي خود نارضايتي دارند، بیان كرد: کاربر بايد بداند که چه سرويسي خريداري مي‌کند و چه انتظاري از اين سرويس دارد و چنانچه در نحوه استفاده و کاربري خود مشکلاتي دارد بايد موضوع را به رگولاتوري گزارش بدهد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی