fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 66988
    تاریخ انتشار : 4 بهمن 1393 11:47
    تعداد بازدید : 484

    پشتیبانی اینترنت ۲۰۲۰ آنلاین می شود

    نایب رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران از پاسخگویی آنلاین و ارایه خدمات پس از فروش اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن ۲۰۲۰ خبر داد.

    فناوران- غلامرضا شیدایی با بیان این موضوع گفت: تجربه موفقیت آمیز پاسخگویی و پشتیبانی از مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران در استان البرز و همچنین تجربه ارزنده سرعت رفع خرابی از طریق شماره تلفن 17 که قریب به هشت میلیون مشترک را پشتیبانی می کند، موجب شد هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران مسوولیت نظارت و مدیریت مراکز پاسخگویی 2020 را بر عهده کارکنان این شرکت قرار دهد. وی افزود: تمرکززدایی مراکز پاسخگویی، بهبود نظارت و مدیریت بهتر توسط همکاران شرکت و افزایش حداکثری رضایت مشتریان، از مهم ترین اهداف تغییرات انجام گرفته شده در نحوه اداره مراکز پاسخگویی به مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان است. نایب رییس هیات مدیره مخابرات گفت: هشتاد درصد تغییرات انجام و 20 درصد باقی مانده تا یک ماه آینده انجام می شود و امیدواریم میانگین زمان پاسخگویی توسط همکاران مراکز پشتیبانی 2020 به کمتر از یک دقیقه برسد. او با بیان این که تامین نیروی انسانی مورد نظر، بر عهده شرکت خدمات اول مخابرات و مدیریت و پاسخگویی و پشتیبانی بر عهده همکاران شرکت مخابرات تهران است اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد پاسخگویی آنلاین 2020 باشیم.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :