fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 67389
    تاریخ انتشار : 8 بهمن 1393 11:22
    تعداد بازدید : 899

    ضوابط موافقت نامه های سطح خدمات پست تصویب شد

    سخنگوی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از تصویب ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات پستی (SLA) از سوی این کمیسیون خبر داد.

    فناوران- علی اصغر عمیدیان هدف از تصویب موافقت نامه سطح خدمات (SLA) پستی را شفاف کردن کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن در شبکه های پستی و رعایت حقوق مشتریان اعلام کرد.
    دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با بیان اینکه هرگونه خدمت ارتباطی که دارای حداقل یکی از فرایندهای قبول، تجزیه و آماده سازی، مبادله و رهسپاری و توزیع مرسوله پستی باشد بعنوان خدمات پستی تلقی می شود، گفت: در این مصوبه خدمات ثبتی، پستی داخله و پستی خارجه به طور شفاف تعریف شده و غرامت تاخیر در توزیع انواع خدمات پستی داخله شامل خدمات عادی با گواهی تحویل و خدمات سفارشی، خدمات پیشتاز و خدمات ویژه براساس مدت زمان قبول تا توزیع مرسوله مشخص شده است.
    وی افزود: براساس این مصوبه، خدمت دهنده موظف است همزمان با شروع ارایه خدمات، سامانه مناسبی برای اندازه گیری پارامترهای کیفیت خدمت درج شده در موافقتنامه سطح خدمات برای خدمت گیرنده از قبیل مدت زمان سیر، غرامت متعلقه و نحوه پیگیری و ثبت شکایات را فراهم کند.
    عمیدیان اطلاع رسانی درباره حقوق خدمت گیرنده شامل تعهدات پرداخت غرامت، مدت زمان سیر و مدت زمان پرداخت غرامت خدمت مورد درخواست، در زمان دریافت خدمات را از دیگر تعهدات و الزامات خدمت دهنده عنوان کرد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :