fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 67493
    تاریخ انتشار : 11 بهمن 1393 11:20
    تعداد بازدید : 562

    تصویب اصول حاكم بر پروانه ارایه خدمات مركز تماس

    معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری اعلام كرد: با توجه به ضرورت ساماندهی و قانونمندسازی ارایه خدمات مركز تماس داخلی (Contact Center) و به منظور ایجاد شرایط برای رقابت سالم، موثر و منصفانه در بازار و استفاده بهینه و موثر از بسترها و زیرساخت های فراهم شده و اشتغال زایی، توسعه صادرات خدمات و بالابردن كیفیت و سطح ارایه خدمات به مردم، اصول حاكم بر پروانه ارایه خدمات مركز تماس تصویب و ابلاغ شد.


    فناوران- صادق عباسی شاهكوه افزود: براساس این مصوبه، دارنده پروانه ایجاد و راه اندازی مركز تماس می تواند به صورت غیرانحصاری با استفاده از شبكه های ارتباطی ایجاد شده از سوی ارایه كنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، نسبت به ارایه خدمات به مشتریان مشتمل بر اطلاع رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات، جمع آوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های آماری اقدام كند.
    وی درباره پارامترها و شاخص های اندازه گیری كیفیت ارایه خدمات مراكز تماس گفت: دارنده پروانه ارایه خدمات مركز تماس (Contact Center) موظف است به منظور رعایت حقوق مشتریان، نسبت به انعقاد موافقتنامه سطح خدمات (SLA) با اشخاص طرف قرارداد برای تمامی خدمات، در قالبی كه سطح كیفیت خدمات ارایه شده قابل اندازه گیری باشد، اقدام كند.
     



    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :