fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 6769
    تاریخ انتشار : 13 اسفند 1390 1:33
    تعداد بازدید : 381

    ATM (بخش بیستم)

    برون سپاري بهره برداري از ATM (قسمت دوم)
    يک راه حل: متمايزسازي
    برخي از بانک ها و موسسات مالي راه حل را در ارایه خدمات جديد که به لطف پيشرفت تکنولوژي ميسرشده است، به عنوان ابزاري براي متمايز سازي سبد خدمات ATM خود يافته اند. خدماتي همچون دريافت خودکار پول (خوددريافت بدون احتياج به پاکت)، پرداخت قبوض و يا حتي ذخيره سازي و فروش کارت هديه توسط ATM را مي توان از اين جمله برشمرد.

    مازيار نيك نژاد

    درگزارشي که در سال 2008 ميلادي توسط آقاي George Tubin  تحليلگر Tower Group مستقر در منطقه Needham ايالت ماساچوست منتشر کرده چنين آمده:» تغيير، ديگر يک امر لوکس نيست بلکه يک بايد به شمار مي رود. بانک‌ها باید طرز تفکر، استراتژي، سازمان و فناوري خود را منطبق بر تقاضاي مشتريان خود وفق داده و آماده روبه‌رو شدن با تغييرات اجتناب ناپذير تقاضاي مشتريان در آينده باشند.»
    امروزه بانک‌هايي که مي‌خواهند رقابت پذير باشند ناگزير به اضافه کردن خدمات مورد تقاضاي مشتريان‌شان هستند. بنابراين باید به اين سوال پاسخ داده شود که آيا بهره برداران از ATM مي‌توانند کماکان اين دستگاه را صرفا به عنوان دستگاه اریه کننده پول نقد عرضه کنند؟
    بنا به اظهارات آقاي Brian Bailey  معاون مديرعامل در زمينه مديريت توليد محصولات بانکي شرکت Duluth وابسته به کمپاني NCR: «احتمالا مي‌توانم چنين اظهارنظر کنم که ما کاملا شاهد افتراق مشتري محور در رابطه بامشتريان متمايل به مراجعه به بانک‌هايي نیستیم که به فناوري خودپردازها مجهز هستند. افزايش تقاضا براي يک خدمت جديد همراه با بروز مشکلات جدي براي بهره برداران خواهد بود.
    ماخذ: ATMmarketplace.com
    ادامه اين مطلب را مي‌توانيد در همين ستون، هفته آينده دنبال کنید.
    *مدير عامل وریيس هيات مديره
     شرکت رايان نيک


    ATM
    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :