آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 67796
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1393 11:59
تعداد بازدید : 786

پارسیان به دنبال ایجاد زیر ساخت بانکداری مجازی

بانک پارسیان به دنبال ایجاد زیر ساخت فنی کامل جهت ارایه خدمات متنوع بانکی در قالب بانکداری مجازی است. هدف این بانک بردن شعبه بانک به منزل مشتری است.


بانکداری الکترونیک- جعفری معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان بانک پارسیان گفت:  در بانک پارسیان ابزارهای مختلف ارایه خدمات طراحی و پیاده سازی شده است به گونه ای که مشتریان با استفاده از ابزارهای مذکور بسیاری از خدمات بانکی مورد نیاز خود را می توانند دریافت کنند. سیستم هایی نظیر اینترنت بانک، تلفنبانک، موبایل بانک، خدمات مبتنی بر خودپرداز، پایانه های فروشگاهی و بسیاری از نرم افزارهای مشابه هم اکنون در بانک پارسیان فعال هستند.وی ادامه داد: در حال حاضر شبکه پایانه های فروشگاهی پارسیان با بیش از 420 هزار پایانه بزرگترین شبکه را در بین بانک ها به خود اختصاص داده و مشتریان می توانند به راحتی خدمات مورد نظر را از طریق درگاه های مربوطه دریافت کنند.
وی گفت: بانک پارسیان برنامه های گسترده ای در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی دارد و هدف بانک پارسیان بردن شعبه بانک به منزل مشتری است بدین صورت که مشتری نیازی به حضور در شعبه نداشته و تمامی خدمات را از طریق ابزارهای مجازی دریافت نماید و شعب بانک در حوزه های تخصصی به مشتریان خدمات رسانی کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :