آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 72173
تاریخ انتشار : 15 فروردین 1394 11:38
تعداد بازدید : 743

وعده پست هوشمند در سال ۹۴

مدیرعامل شرکت پست گفت: شعار سال 1394 شبکه پستی، با توجه به تغییر رویکردها و ماموریت های شرکت تحت عنوان پست هوشمند در خدمت مردم تعیین شد.

فناوران- حسین مهری گفت: این شعار با توجه به اهداف و ماموریت های جدید شرکت که ابعاد سه گانه فیزیکی، الکترونیکی و مالی را در بر می گیرد، بنا به پیشنهاد شرکت پست و موافقت مقام عالی وزارت انتخاب شده است.
وی با تاکید بر ضرورت اعتلا و ارتقا فرهنگ مشتری مداری، در تشریح پست هوشمند گفت: تجربه یک سال گذشته در ارایه خدمات مبتنی بر نت، به ما ثابت کرد که هرچه در ایجاد و گسترش این گونه خدمات گام برداریم، علاوه بر رضایت مشتریان که نخستین اولویت ما است، در حل معضلات جامعه نیز یاری رسانده ایم.
وی  با برشمردن برخی از سرویس های الکترونیکی مانند پست نت، بازار الکترونیکی، وب آگهی و یا سرویس های ارایه شده روی موبایل و اپلیکیشن های ارایه خدمات و اطلاع رسانی از نحوه ارایه آن در تلفن های همراه، نرم افزارهای پشتیبانی از خدمات، صندوق های پستی هوشمند و توسعه خدمات الکترونیک و مبتنی بر وب و بسیاری از سرویس های متنوع بر پایه فناوری اطلاعات را نمونه هایی از اقدامات این شرکت در راستای توسعه پست هوشمند دانست.
وی یکی دیگر از خدمات شایان توجه شرکت پست که در توسعه دولت الکترونیک تأثیر قابل توجهی خواهد داشت را بحث GNAF
( استانداردسازی نشانی های کشور) دانست و افزود: پست به عنوان درگاه ارایه خدمات دیگر سازمان ها و دستگاه ها، ضمن کاهش هزینه های دولت، معضلات زیست محیطی، ارتقا بهره وری ملی و دسترسی آسان شهروندان به خدمات دیگر سازمان ها، در جهت تحقق شعار پست هوشمند در خدمت مردم حرکت خواهد کرد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :