آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 72330
تاریخ انتشار : 17 فروردین 1394 11:20
تعداد بازدید : 516

نیاز مردم به ارتباطات و خدمات مخابراتی رو به افزایش است

از آن جایی که فناوری اطلاعات در دنیا به سرعت رو به رشد است و دامنه خدمات الکترونیکی بیشتر می شود، هرسال نیاز مردم به ارتباطات و خدمات مخابراتی بیشتر می شود.

 فناوران-  ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در دیدار نوروزی هیات مدیره و مدیرعامل با کارکنان سخن می گفت، افزود: باید بدانیم هرچقدر خالصانه و باجدیت و دقت بیشتری کار کنیم، عزت و سربلندی سازمان خود را افزایش داده ایم. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، فعالیت معاونت حقوقی و تنظیم مقررات شرکت مخابرات ایران را بسیار حساس ارزیابی کرد و گفت: این معاونت با زمان کمی که از تشکیل آن می گذرد خوشبختانه با تعامل خوبی که با دستگاه های نظارتی برقرار کرده توانسته با رعایت قوانین و مقررات نظام حاکم از مسایل جاری و  حقوق شرکت دفاع کند. وی پیگیری افزایش و عادلانه کردن تعرفه ها و دریافت پروانه فعالیت نسل 3 و بالاتر در سال 93 را از خدمات ارزنده این حوزه بیان کرد و افزود: با تشکیل شورای حقوقی متشکل از مدیران و کارشناسان حقوقی شرکت های مخابرات استانی در این حوزه، کارهای خوب و پیگیری های یکپارچه ای در زمینه دعاوی و پرونده های مختلف انجام شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :