fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 72747
    تاریخ انتشار : 23 فروردین 1394 11:28
    تعداد بازدید : 800

    سیاست جدید اپل برای ایجاد بمب خبری

    موجودی اپل واچ 6 ساعته تمام شد!

    اپل واچ کالایی کاملا متفاوت از دیگر محصولات شرکت اپل است و برای اینکه به موفقیت دست یابد باید تمامی نیازهای کاربران از جمله مفید و لوکس بودن را برآورده کند. به همین منظور اپل تصمیم گرفته در فروشگاه هایی که بیشترین آمار فروش آیفون، آی مک، مک بوک و آیپد را رقم زده اند، اپل واچ را به نمایش بگذارد.

    فناوران- برخلاف پیش بینی ها که گفته می شد ساعت های اپل قیمت گرانی دارند، اما ظاهرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته و موجودی اپل واچ تنها در طول ۶ ساعت به طور کامل به پایان رسیده است. این موضوع نشان دهنده علاقه شدید کاربران به خرید این محصول است. اولین مدلی که موجودی آن پایان یافت، اپل واچ اسپورت بود. اپل واچ استیل ضد زنگ نیز با استقبال خوبی مواجه شد و آخرین مدلی که پیش فروش آن متوقف شد مربوط به مدل Black Classic Buckle از این سری بود.
    به نظر می رسد افرادی که منتظر آمدن اپل واچ ادیشن ساخته شده با طلای ۱۸ عیار هستند، تا پیش از تابستان نمی توانند این محصول را در فروشگاه های اپل مشاهده کنند. گفته می شود پس از آن که مدل های اسپورت و استیل این ساعت هوشمند در بازار موجود شدند، فروش نسخه گران قیمت و لوکس ادیشن نیز در برخی کشورها و فروشگاه های خاص آغاز خواهد شد. 
    اپل هفته گذشته تایید کرد که انتظار چنین استقبالی را نیز داشته و تصور می کرد که طی مدت کوتاهی پس از آغاز پیش فروش مجبور به توقف فروش شود. البته هنوز مشخص نیست که در فاز اول پیش فروش چه تعداد اپل واچ برای ارایه در نظر گرفته شده بود. گزارش های متعدد حاکی از آن بود که اپل واچ در زمان اولین پیش فروش محدود خواهد بود و علت این موضوع را نیز، تاخیرهای به وجود آمده در فرایند ساخت دستگاه ذکر کرده بودند. برخی نیز معتقدند، اپل عمدا در مرحله اول تعداد محدودی اپل واچ را در نظر گرفته بوده تا سریعا اعلام کند که موجودی پایان یافته و به این طریق بمب خبری ایجاد کند!
    اپل در فروشگاه های خود محل ها و جایگاه های خاصی را برای فروش اپل واچ در نظر گرفته و مشتریان به راحتی می توانند محصول را مورد ارزیابی قرار داده و آن را تهیه کنند. البته عاملان فروش، آموزش هایی را برای به فروش رساندن این محصول دیده اند. 
    در فروشگاه های اپل برای فروش اپل واچ ازدحام به حدی است که حتی نمی توان به راحتی اپل واچ را مشاهده کرده و آن را بررسی کرد. 
    اپل در فروشگاه هایش آیپدی مجزا برای نمایش دادن اسلایدهای معرفی اپل واچ و ارایه دادن ویژگی ها و اطلاعات آن در نظر گرفته است. در این فروشگاه، اپل واچ های نسخه اسپورت، استیل و طلایی وجود دارد. این ساعت ها در یک محفظه شیشه ای محافظت می شود و اگر مشتریان قبلا قراری را برای خرید ساعت با عاملان فروش اپل تنظیم کرده باشند شانس خواهند داشت که آن را روی مچ خود قرار داده و آزمایش کنند. 
    در این حالت فروشنده ها ساعت های مختلفی را متناسب با سلیقه و اندازه مچ دست، به مشتریان ارایه خواهند کرد. محلی دیگر برای ساعت ها در نظر گرفته شده که در آن ۱۸ ساعت مختلف با بندهای چرمی قرار دارد که می توان آن ها را جداگانه روی مچ امتحان کرد.
    اگر مشتریان مایل به بررسی و خرید نسخه ادیشن یا طلایی باشند، فروشندگان آن ها را به اتاقی مجزا جهت خرید راهنمایی می کنند. ساعت طلای ۱۸ عیار اپل قیمتی معادل ۱۰ هزار دلار دارد. اپل هیچ ساعتی را در فروشگا ه به صورت حضوری نمی فروشد، اگر کسی قصد خرید داشته باشد باید آن را از طریق سایت و به صورت آنلاین سفارش دهد. اپل قادر است به مشتریان خود در رابطه با خرید کمک کند، این کمپانی در این زمینه تمامی کمک های خود را بصورت آنلاین برای کسانی که قصد خرید دارند ارایه خواهد کرد.
    تنها چند ساعت پس از شروع دریافت سفارشات، کل موجودی فروشگاه های این شرکت تمام شد. فرآیند ارسال ساعت های سفارش گذاری شده از تاریخ چهارم اردیبهشت ماه امسال شروع می شود اما طبق اعلام شرکت سازنده، تحویل برخی از مدل های این محصول با تاخیر رو برو بوده و احتمالا تا به تیر یا خرداد کشیده خواهد شد. اپل در فروش ساعت هوشمند خود سیاستی متفاوت را در پیش گرفته و تا به حال موفق بوده فروش بسیاری از آن را رقم بزند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :