آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 75632
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1394 11:16
تعداد بازدید : 4406

مرکز جدید خدمات پس از فروش فالنیک افتتاح شد

مرکز جدید خدمات پس از فروش فالنیک (ایران اچ‎ پی) با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان، رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، روسای برخی از پاساژهای رایانه‏ای، مدیران شرکت فالنیک و تنی چند از اصحاب رسانه در خیابان ایرانشهر افتتاح شد.


فناوران- سید جواد احمدی، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان حین بازدید از مرکز خدمات پس از فروش شرکت فالنیک با تاکید بر اینکه شرکت‏ها باید به دنبال مشتری مشعوف باشند، گفت: مشتری مشعوف، مشتری است که وقتی کالای خریداری می‎کند، نگرانی و دلهره‏ای بابت خرابی دستگاه نداشته باشد.

 مشتری وفادار
احمدی افزود: شرکت‎ها باید تلاش کنند تا مشتریان وفاداری داشته باشند و این مشتری تنها با ارایه خدمات پس از فروش مناسب حاصل می‎شود.
احمدی همچنین اضافه کرد: یکی از راه‎هایی که مردم با خدمات پس از فروش معتبر آشنا می شوند، برگزاری نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش است که متاسفانه به دلیل ضعف خدمات در کشور آنطور که باید از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار نیست.
وی در ادامه با ابراز نارضایتی از فقدان حمایت مسوولان شرکت سهامی نمایشگاه‏های بین‏المللی، گفت: تلاش بسیاری کردیم تا نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش در محل نمایشگاه‎های بین‎المللی برگزار شود، اما متاسفانه مسوولان این شرکت همکاری لازم را با ما ندارند و متراژ غرفه‎ها را به صورت ارزی محاسبه می‎کنند.مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات سازمان حمایت از مصرف‏کنندگان افزود: به همین دلیل حضور شرکت‏ها در نمایشگاه برای معرفی خدمات و گارانتی مقرون به صرفه نیست. از طرفی سالن حجاب و بوستان گفت‎و‎گو نیز فضای محدودی دارند از این رو نمایشگاه در مصلای تهران برگزار می‎شود.

 کارگروه خدمات پس از فروش
در ادامه مراسم افتتاحیه مرکز جدید خدمات پس از فروش ایران اچ پی، رییس اتحادیه صنف فناوران در خصوص تدوین آیین‎نامه خدمات پس از فروش توضیحاتی را ارایه کرد.
سید مهدی میرمهدی گفت: این آیین‏نامه داخلی است و در تهیه آن از خبرگان که سابقه خوبی در ارایه خدمات پس از فروش در بازار ایران داشته اند، کمک گرفته شده است. وی افزود: براساس این آیین‏نامه شرکت ها موظف به پاسخ گویی در دوره گارانتی هستند. همچنین شرکت های گارانتی کننده برای اخذ مجوز صدور کارت گارانتی باید حداقل‏هایی را از نظر تجاری داشته باشند.

 پکیج طلایی ایران اچ پی
در همین حال غـلامحسین بشیرنژاد مدیرعامل شرکت فالنیک در نشستی خبری که قبل از مراسم افتتاحیه در نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش برگزار شد، ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص فعالیت شرکت گفت: نام تجاری شرکت ایران اچ پی برگرفته از سایت شرکت است که همسو با علاقه مخاطبان بر این نام گذاشته شد و از سال 80 به صورت تخصصی به محصولات اچ پی ورود کرد.
وی افزود: آغاز کار با پرینتر و بعد مواد مصرفی به کار‎ها افزوده شد و به تدریج با افزایش تقاضا موارد متعددی از جمله لپ تاپ، سرور و تجهیزات شبکه به سبد کالای ما اضافه شد.
بشیر نژاد اظهار داشت: تا به امروز در شرکت همواره کوشیده‎ایم که برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان، درآمدها را صرف تامین زیرساخت‎های شرکت کنیم. 
وی با بیان اینکه گارانتی سطح 2 شرکت که همان پکیج آرامش است از تابستان ارایه خواهد شد، گفت: فالنیک جزو اولین شرکت‏هایی بود که محصولات خود را بیمه کرد  و اکنون اعلام می‏کنیم مشتری با دریافت بیمه‏نامه با شرکت بیمه کاری ندارد و صفر تا صد خدمات گارانتی در شرکت فالنیک انجام می شود.

 خدمات برای تمامی کالاهای اچ پی
بشیرنژاد با بیان اینکه از ابتدا تفکر چند محصول از اچ پی در برنامه شرکت بود و جزو معدود شرکت‎هایی هستیم که سبد کالای کامل از محصولا اچ پی داریم، گفت: در سال ۸۴ همزمان با تاسیس سایت شرکت خدمات پس از فروش آغاز شد. در این حوزه هم تمام محصولات توزیع شده در بازار را تحت پوشش این خدمات قرار دادیم.
وی تاکید کرد: قبل از خدمات پس از فروش نظرسنجی و رضایت مشتری را مد نظر قرار دادیم و بر همین اساس واحد نظر سنجی پایه‎گذاری شده است. شعاری در همین رابطه داریم که همیشه سرویسی فراتر از انتظار مشتریان به آنها ارایه دهیم.
بشیرنژاد  افزود: خدمات پس از فروش ما علاوه بر کالاهایی که خودمان می‎فروشیم به شرط اصلی بودن شامل کلیه کالاهای اچ پی در کشور می‏شود.

 تنظیم سند ۱۴۱۵ 
مدیرعامل شرکت تهران فالنیک همچنین گفت: موفق به تنظیم و تبیین سند ۱۴۱۵ شرکت ایران اچ پی شده‎ایم و در آن تاریخ اهداف‎مان در راستای مسوولیت‎های اجتماعی و رضایت‎مندی مشتریانمان را دنبال می‎کنیم.
در ادامه نشست اعلم ملکی مشاور شرکت تهران فالنیک در خصوص نحوه و جزییات خدمات شرکت گفت: علاوه بر تجهیزات به روز متخصصین زیادی داریم که می‎توانند سرویس شما را جلوتر از دیتای شما ریکاور کنند. وی با بیان اینکه در شرکت ایران اچ پی بازیابی سرویس فراتر از بازیابی اطلاعات است، گفت: واحد سرورها این امکان را به مشتری می‎دهد تا هر پیکر‎بندی را که مایل است بر حسب نیاز خود سفارش داده و با قطعات اصلی سرور اسمبل شده را تحویل بگیرد. همچنین سرویس بررسی شبکه، راه‎اندازی فایل سرور، DNS و مانند آن نیز به طور مجزا به مشتریان ارایه می‎شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :