fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 79321
    تاریخ انتشار : 3 مرداد 1394 17:47
    تعداد بازدید : 620

    معیارهای انتخاب برندهای برتر تعیین شد

    بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت معیارهای انتخاب برندهای برتر از سوی کمیته راهبردی تعیین شد. که این معیارها شامل میزان رشد فروش، میزان صادرات، کیفیت و استاندارد، فعالیت های توسعه ای در حوزه برند، شفافیت کسب و کار، مسوولیت اجتماعی و نوع مالکیت است.

    فناوران - کمیته راهبردی برند برای سنجش این معیارها شاخص هایی را تعیین کرده است که به زودی به داوطلبان شرکت در انتخاب برندهای نمونه کشور اعلام خواهد شد.  به گفته گیتی توانا، مدیرکل دفتر امور بنگاه های سازمان توسعه تجارت، با توجه به اهمیت صادرات در اقتصاد ایران، معیارهای انتخاب برند برتر با نگاه صادراتی تعیین شده است. توانا در جلسه تعیین معیارها و شاخص های برندهای برتر گفت: برای انتخاب معیارها کشورهای پیشرو در زمینه انتخاب برند برتر بررسی شدند و در نهایت برای تعیین معیارها، الگوی مشخصی در نظر گرفته شد.
    او افزود: در گام اول انتخاب برندهای برتر، متقاضیان باید به صورت خوداظهاری به معرفی خود و عملکردشان در زمینه برندسازی بپردازند. 
    مدیرکل دفتر امور بنگاه های سازمان توسعه تجارت در کاستی های موجود در زمینه برندسازی در ایران گفت: از آنجایی که صنعت برندینگ در ایران نوپا است به طور قطع انتخاب برندهای برتر در سال نخست امری دشوار خواهد بود. 
    بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، سازمان توسعه تجارت ایران متولی سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و ساماندهی و اجرای برنامه های راهبردی در جهت تبیین و توسعه فرهنگ برند در کشور است. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :