آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 81786
تاریخ انتشار : 9 شهریور 1394 10:21
تعداد بازدید : 916

پیشنهاد کارمندان به مدیرعامل آمازون برای بهبود شرایط کاری

بیشتر از یک هفته قبل پس از انتشار گزارش «ضرب وشتم آمازون در محل کار» در روزنامه نیویورک تایمز، بحث های فراوان به راه افتاد و فرهنگ سازمانی در این شرکت یکی از بزرگ ترین ارایه دهندگان خدمات اینترنتی در جهان محسوب می شود زیر سوال رفت.


ایتنا- اگرچه مشخص است که داستان های روایت شده از سوی کارمندان مبتنی بر بدرفتاری آمازون با آنها به تمام شعبات این شرکت در سراسر جهان مربوط نمی شود، ولی در طول یک هفته گذشته پیام های فراوان از سوی کارمندان اسبق آمازون ارسال شده است که نشان می دهد آنها نیز با این رفتارهای ناخوشایند مواجه بوده اند. یکی از کارمندان ارشد که نخواست نامش فاش شود طی گزارشی با عنوان «مانیفست آمازون» اعلام کرد که در مورد سیستم مدیریتی این شرکت بزرگ ابزار نگرانی می کند و به «جِف بِزوس» مدیرعامل آمازون سه پیشنهاد دارد. نخست کنار گذاشتن «ابزار بازخورد» که به منتقدان امکان می دهد بدگویی همکاران خود را انجام دهند؛ دوم، از حذف «سیستم سطح بندی» که کارمندان را بر اساس عدد و رقم طبقه بندی می کند؛ و سوم کنار گذاشتن سیستم «رتبه و درجه» که بر اساس آن کارمندان مجبور می شوند رتبه بندی شوند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :